AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Etter år som pepsi max drikkende legger jeg om usunne vaner, probemet er at jeg får enorme sukkerkick. Kan stå opp midt på natten for å finne en stor sjokolade, som om kroppen suger det til seg. ( MÅ ha ) Noen som vet hvordan man kan bli kvitt dette behovet? Hilsen forhåpentligvis snart "sukkerfri." Anonymkode: 8642f...c4e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Sånn her og nuh? Det er mye enklere å ikke kjøpe noe enn å ikke spise det når det ligger i et skap og du er småsulten. Så slutt med å ha godteri tilgjengelig et par måneder. Har du ikke spiser du ikke. Forby alt innkjøp av godis og sukker. Sånn på sikt? På samme måten som en slutter med andre ting: identifiser hva du egentlig er på jakt etter (altså hva som får deg til å oppsøke sukker og hvilken funksjon det har - samme teknikk som røykere bruker med hell) trøst? Tidtrøyte? Sultstiller? Og så bytter du ut sokker med noe annet som gir samme effekt. Anonymkode: 73956...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Hva med å ha bær og frukt i skapet ikke godteri ? Når jeg er sugen tar jeg var jeg finner. He he. Anonymkode: eabc3...356
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Ellers hjelper det meg å få i meg nok ordentlig næring iløpet av dagen. Proteiner. Da er jeg mindre tilbøylig til å kaste meg over noe senere. Anonymkode: eabc3...356
Anna Maria Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Den 11.8.2016 at 0.25, AnonymBruker skrev: Etter år som pepsi max drikkende legger jeg om usunne vaner, probemet er at jeg får enorme sukkerkick. Kan stå opp midt på natten for å finne en stor sjokolade, som om kroppen suger det til seg. ( MÅ ha ) Noen som vet hvordan man kan bli kvitt dette behovet? Hilsen forhåpentligvis snart "sukkerfri." Anonymkode: 8642f...c4e Spis tre små frukt hver dag, morgen, middag og kveld. Fruktsukkeret gjør at du blir veldig stabil. Jeg lover deg at dette hjelper. Men du må nok gjøre det noen dager før du merker maksimal virkning.
Anna Maria Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Den 11.8.2016 at 0.25, AnonymBruker skrev: Etter år som pepsi max drikkende legger jeg om usunne vaner, probemet er at jeg får enorme sukkerkick. Kan stå opp midt på natten for å finne en stor sjokolade, som om kroppen suger det til seg. ( MÅ ha ) Noen som vet hvordan man kan bli kvitt dette behovet? Hilsen forhåpentligvis snart "sukkerfri." Anonymkode: 8642f...c4e En ting til: du må spise disse fruktene regelmessig selv om du ikke føler for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå