Gå til innhold

Angrer du på din tattovering?

Gjest anonym

Angrer du på din tattovering?  

1. 1. Angrer du på din tattovering?

• Nei...det er jo dødskult!
      17
    • Ja. Absolutt.
      7

Anbefalte innlegg

Gjest GjestPåBesøk.

Selv har jeg ingen tattovering og er kjempe glad for det i dag.

Ser mine venninner nå med barn osv med stygge tattoos på armer og bein og flere av dem angrer.

Den ene har en panter på overarmen, den andre har en tribul.

Noen har en sommerfugl på rumpe, rygg e.l mens andre har disse tribul-lignende greiene på korsryggen.

Jeg har ingen som sagt...og tviler på at jeg vil ta det.

Syns det ser litt trashy ut rett og slett. :roll:

Så angrer du på din tattovering?

Ville du fjernet den?

Eller har du ingen?

Har du lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg angrer ikke på at jeg fikk tatovering, men jeg angrer på motivet. Heldigvis er det såpass enkelt at jeg tror det går ann å endre det til noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestPåBesøk
Jeg angrer ikke på at jeg fikk tatovering, men jeg angrer på motivet. Heldigvis er det såpass enkelt at jeg tror det går ann å endre det til noe annet..

da er du ikke så sexy som jeg trodde allikevel da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok min første mens det var harry, så om folk begynner å synes det igjen, så er det helt greit.

og jeg angrer ikke på noen av de jeg har.

jeg synes ikke tatto er "dødskult", men jeg liker mine to, de er mine smykker og passer til "meg" i motiv og farger.

svarte ikke i avstemningen fordi jeg følte alternativet "nei- tatto er dødskult" ikke stemte helt med min mening, selv om jeg absolutt ikke angrer og er veldig glad for at jeg har begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

da er du ikke så sexy som jeg trodde allikevel da :hoho:

Joda det er jeg nok skjønner du. Tatoveringen klarte imidlertid å fremheve min feminisme, utstråling og intelligens enda mer enn det opprinnelige. Det er derfor helt umulig å leve med den, jeg blir jo HELE TIDEN overfalt av betatte og elskovssyke menn. I dag dekker jeg den med dekkstift og skal så snart som mulig få den endret. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*

jeg har ingen stygg tattovering så jeg slår deg ;) ;) ;)

Og du må ha en jævlig god dekkstift (les:consealer) hvis den klarer å dekke over en hel tattovering. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min tatovering i 2 år og er kjempe fornøyd :-)

Synes den er kjempefin

Den er bak på skulderen og svart "krussedull" passer til meg og det meste av anntrekk!

Derfor valgte jeg ikke noe med flere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte alternativ 1. Men likte ikke alternativene da. Jeg syns absolutt ikke alle tatoveringer er "dødskule" eller fine. Jeg syns ikke min er "dødskul" heller, men jeg syns den er fin! Angrer ikke, selv om samboern ikke syns det er fint. Har en liten en på skuldra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to, en i nakken (stjernetegnet mitt) og en ganske stor nede på korsryggen ( tribal i svart og grått). Er absolutt fornøyd med både motiv og plassering. Kan enkelt skjule dem hvis jeg ikke ønsker å vise dem til hele verden. Synes tatto er pent innen visse grenser. Mange og store som atpåtill er falmet i fargene er liksom ikke det helt store.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg angrer fordi den minner meg om eksen min siden jeg tok den sammen med han.

Ville valgt et annet motiv i dag.

Får jeg muligheten fjerner jeg den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg angrer overhodet ikke på noen av mine to. Jeg har en i korsryggen som jeg har hatt i over 3 år nå og en nede på høyre ankel som jeg har hatt i 1/2 år. Disse er lette å skjule og vises ikke ofte, dette fordi jeg har dem ikke for andres glede - men for min skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på at jeg fikk tatovering' date=' men jeg angrer på motivet. Heldigvis er det såpass enkelt at jeg tror det går ann å endre det til noe annet..[/quote']

Samme her. Den nye blir i midlertid ganske mye større enn den gamle...

*Gleder meg til ny tattoo!* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer veldig... Tok mine to for 12 år siden når jeg var alt for ung og dum. Den gang var det litt kult, for da var det ikke så mange som hadde det, og jeg var 10000 % sikker på at jeg ALDRI kom til å angre. Joda.... Skal få de fjernet når anledningen byr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg angrer ikke i det hele tatt på min (kke på at jeg tok den og ikke på motivet) og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre heller. Den er liten og sitter på ankelen og har jeg sokker på feks syns den ikke. Jeg glemmer faktisk at den er der og tenker svært lite over den. Skulle det vise seg at jeg feks ville sjule den pga si en kort kjole og et pent selskap ville et lite plaster gjort jobben...ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sommerfugl med farge på som jeg tok for 5 år siden. Angrer ikke på motiv og plassering, men skulle ønske den var i svart. Synes ikke fargede tatoveringer er så pent lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...