AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 En fyr jeg er litt interessert i har fått nytt profilbilde på FB. På bildet sitter han på en restaurant og er pent kledd. Er sånn typisk bilde hvor man er to stk som sitter ovenfor hverandre. Betyr dette bildet at han har dame? Er det dama som har tatt bilde? Er det vanlig at menn tar slike bilder av hverandre? Anonymkode: eb056...80d
Gjest moreno Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Herregud kvinne, han kan jo ha vært på 50årslaget til tanta si feks... Du får aldri fasiten fra andre enn han, haha.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 19 minutter siden, moreno skrev: Herregud kvinne, han kan jo ha vært på 50årslaget til tanta si feks... Du får aldri fasiten fra andre enn han, haha. Så ut som han satt på et bord for to... TS Anonymkode: eb056...80d
Gjest Sjørøveren Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Ja er nok bare å prøve deg på en ny en ts..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 32 minutter siden, Sjørøveren skrev: Ja er nok bare å prøve deg på en ny en ts.. Anonymkode: eb056...80d
lillsunshine Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Det er da helt umulig å vite, men dersom du overanalyserer på denne måten så er det jo like greitt for deg å ikke date. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Eller gjøre som en kunde av meg : Han sendte meg melding på db og skrev at han bare måtte spørre om jeg var singel.. Fordi han likte meg så godt. Det er jeg ikke😂 Anonymkode: 3fbbd...562
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, lillsunshine skrev: Det er da helt umulig å vite, men dersom du overanalyserer på denne måten så er det jo like greitt for deg å ikke date. Men det så liksom ut som et typisk bilde man tar av kjæresten sin når man er ute på middag... Sø ut som han satt på et bord for to. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller gjøre som en kunde av meg : Han sendte meg melding på db og skrev at han bare måtte spørre om jeg var singel.. Fordi han likte meg så godt. Det er jeg ikke😂 Anonymkode: 3fbbd...562 Haha, ellers takk Kudos til han for at han turte da! Anonymkode: eb056...80d
lillsunshine Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men det så liksom ut som et typisk bilde man tar av kjæresten sin når man er ute på middag... Sø ut som han satt på et bord for to. Haha, ellers takk Kudos til han for at han turte da! Anonymkode: eb056...80d Man trenger jo ikke å spise med en kjæreste bare fordi man sitter på et bord for to. Det kan jo ha vært noen andre han har middag med. Men dersom han har kjæreste så kommer det vel fram på Facebooken hans før eller siden. Eller du kan ta kontakt og skrive med han og se hvordan han responderer. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, lillsunshine skrev: Men dersom han har kjæreste så kommer det vel fram på Facebooken hans før eller siden. Nope,jeg har en kompis med dame, han står som singel (?!), og har ingen bilder av dama si, og ingen bilder av han og dama. Hadde en som sa han hadde dame, hadde masse bilder ute, uten tegn til det-sto som gift- som først sto med en mann, etter han fortalte han dame, redigerte han til det bare gift, var slik at jeg begynte å lure på om han bare sa han hadde dame.. Anonymkode: c40c4...eba
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 Det kan være søsteren som har tatt bildet? Anonymkode: 3fbbd...562
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #12 Skrevet 11. august 2016 21 minutter siden, lillsunshine skrev: Man trenger jo ikke å spise med en kjæreste bare fordi man sitter på et bord for to. Det kan jo ha vært noen andre han har middag med. Men dersom han har kjæreste så kommer det vel fram på Facebooken hans før eller siden. Eller du kan ta kontakt og skrive med han og se hvordan han responderer. Det kan selvsagt være det, men hvor sannsynlig er det at det ikke er dama han er med? Han er jo råkjekk. Kan ikke ta kontakt med han, herrejeez så kleint 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være søsteren som har tatt bildet? Anonymkode: 3fbbd...562 Ja, men hvor sannsynlig er det at han har kledd seg så fint opp for søstera si og fått hu til å ta det bilde? Anonymkode: eb056...80d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #13 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så ut som han satt på et bord for to... TS Anonymkode: eb056...80d Dette er jo vanlig når man bare er ute med én person. Det er fryktelig upraktisk å sitte ved siden av den man er ute med, og må drive og snu ansiktet hver gang man skal se på personen. Det kan rett og slett være hvem som helst. Anonymkode: 8cb18...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 For noen dager siden tok jeg bilde av en kammerat jeg var ute å spiste med. Vi hadde bord for 2, og vi lo og hadde det kjempe gøy sammen. Vi er ikke sammen, vi kommer aldri til å bli sammen, og vi har ikke lysst til å bli sammen. Kanskje det var oss to? Han hadde fine klær liksom. Men uansett om det var det eller ikke, så skal jeg slutte å ta bilder av kammerater jeg spiser med, det kan føre til mye drama 😒 Anonymkode: ab2f6...483 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en som sa han hadde dame, hadde masse bilder ute, uten tegn til det-sto som gift- som først sto med en mann, etter han fortalte han dame, redigerte han til det bare gift, var slik at jeg begynte å lure på om han bare sa han hadde dame.. Anonymkode: c40c4...eba Hæ? Anonymkode: 662a1...fc9 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 Kan jo hende det er et gammelt bilde også da. Anonymkode: 1fac1...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå