Gå til innhold

Gode treningsblogger du følger for inspirasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del de gjerne her. :) 

Anonymkode: ecbc4...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger ingen treningsblogger, men leser jevnlig på SuppVersity for oppdatert forskning og praktiske råd om trening og kosthold.

• Liker 1
Skrevet

Helene Vabø Thorsen er råtøff, inspirerende og fremstår som herlig "ekte", hun gir meg masse inspirasjon og ny kunnskap, uten fjas, og hun er ikke redd for å si det hun mener, selv om ikke alle vil like det.

Jeg leser noen andre bloggere sporadisk, men generelt synes jeg det blir så, vel. Over-bubbly, og ofte er bloggene mer livsstilsblogger, bare med ekstra mange bilder med NOCCO-bokser og linker til X-life.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hot mess skrev:

Helene Vabø Thorsen er råtøff, inspirerende og fremstår som herlig "ekte", hun gir meg masse inspirasjon og ny kunnskap, uten fjas, og hun er ikke redd for å si det hun mener, selv om ikke alle vil like det.

Jeg leser noen andre bloggere sporadisk, men generelt synes jeg det blir så, vel. Over-bubbly, og ofte er bloggene mer livsstilsblogger, bare med ekstra mange bilder med NOCCO-bokser og linker til X-life.

Virker som en kul dame:) Takk for tipset, skal begynne å lese den.

Jeg liker funkygine.com veldig godt, men har ikke vært innom bloggen på lenge. Synes det er så inspirerende med kvinner som trener ordentlig, ikke bare jogger og løfter 0.5 kg's manualer.

• 3 uker senere...
Skrevet

Sjekk gjerne trinestreningsglede.no og facebook siden Trines Treningsglede. Trine er faglig dyktig og fokuserer på treningsglede. Hun er utdannet personlig trener og avansert gruppetrener. Hun har tidligere jobbet mange år som treningsekspert i vektklubb.no. Hun gir ut gode treningsprogrammer for ulike nivåer. Endel er rettet mot nybegynnere og hun er flink til å motivere. Hun har også livetrening på facebook. :) 

Skrevet
Den 1.9.2016 at 8.53, Frode Semb skrev:

Sjekk gjerne trinestreningsglede.no og facebook siden Trines Treningsglede. Trine er faglig dyktig og fokuserer på treningsglede. Hun er utdannet personlig trener og avansert gruppetrener. Hun har tidligere jobbet mange år som treningsekspert i vektklubb.no. Hun gir ut gode treningsprogrammer for ulike nivåer. Endel er rettet mot nybegynnere og hun er flink til å motivere. Hun har også livetrening på facebook. :) 

Er du Trine, eller typen hennes eller noe? :D

Anonymkode: 86cac...b50

• Liker 2
Skrevet

Ingerindubai 👍

Hun trener fordi hun digger det, driver senter sammen med mannen i Dubai og blogger lett og ledig om livet der. 

En lettlest blogg, og jeg får lyst til å trene når jeg leser den :) 

Anonymkode: 3c2f1...a13

Gjest lizard queen
Skrevet

MissHarber. Er vanligvis ikke så veldig på treningsblogger, men den dama er rå!! Deilig med ei dame som trener mot faktiske kurver, begynner å bli veldig lei av å lese bootybuilding-tips fra jenter som såvidt har muskler på baken, og som gnåler om de feminine kurvene man får av å trene på seg plankemidje og bred rygg. No offence til fitnessjenter her altså, jeg synes bare ikke det er den ultimate kvinnekroppen, og jeg er smått lei av at det er det eneste "riktige" å trene mot. Miss Harber vet hva hun vil og hun jobber mot det med sjuk viljestyrke og masse kunnskap, og det synes jeg er veldig motiverende i hvert fall! :) 

https://www.instagram.com/missharber/

http://lilmissharber.wixsite.com/missharber

Skrevet
Den 1.9.2016 at 8.53, Frode Semb skrev:

Jeg liker henne også. Synes mange andre treningsblogger er så fokusert på utseendet og ikke treningsglede. Synes nå det er vel så viktig som å ta 100 selfies i treningstøy, og kjempestrenge kostholdsråd.

Anonymkode: c07ac...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...