AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Idag var jeg hos frisøren, hadde veldig langt hår med en ganske sliten balayage. Jeg ville ha noe annet så jeg tok med ett bilde : Etter fem timer så hadde jeg... En ny balayage/ombre sak. Håret mitt ser ut som det er delt i to for det er blitt veeeeeldig lyst i tuppene og jeg har mørkebrunt hår naturlig, så håret mitt er nesten hvitt nede og så går det over i en gylden farge og direkte over i mørkebrunt. Jeg skal tilbake for å få det fikset på tirsdag men det er nok ikke sjans nå å få det slik jeg ønsket meg opprinnelig. Hun snakket om å legge inn noen striper lengre oppe men da vil det vel bare se rart ut? Noen som har noen ideer til hva jeg kan betale om som vil se bra ut med det utgangspunktet jeg har nå? Kjenner jeg er litt ferdig med balayage og ihvertfall med så stor fargeforskjell. Anonymkode: f3f3f...6bc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Det er forresten klippet ca 15 cm og bleket med olaplex så det bør tåle en del. Anonymkode: f3f3f...6bc
Gjest summesumbi Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Har egentlig veldig lite greie på frisørting, men fra mitt hode tenker jeg masse foliestriper for å få en mykere overgang
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag var jeg hos frisøren, hadde veldig langt hår med en ganske sliten balayage. Jeg ville ha noe annet så jeg tok med ett bilde : Etter fem timer så hadde jeg... En ny balayage/ombre sak. Håret mitt ser ut som det er delt i to for det er blitt veeeeeldig lyst i tuppene og jeg har mørkebrunt hår naturlig, så håret mitt er nesten hvitt nede og så går det over i en gylden farge og direkte over i mørkebrunt. Jeg skal tilbake for å få det fikset på tirsdag men det er nok ikke sjans nå å få det slik jeg ønsket meg opprinnelig. Hun snakket om å legge inn noen striper lengre oppe men da vil det vel bare se rart ut? Noen som har noen ideer til hva jeg kan betale om som vil se bra ut med det utgangspunktet jeg har nå? Kjenner jeg er litt ferdig med balayage og ihvertfall med så stor fargeforskjell. Anonymkode: f3f3f...6bc Jeg synes du skal be henne bare hive over en minicolor/fargebad som gjør det kaldere og kanskje en tone dypere/mørkere hvis du tar det på reklamasjon så skal du ikke betale for det. Syns selv at overgangen var dårlig fadet ut fra det mørke til det lyse. Obs! Balayage er ikke en fargestil, men en teknikk. Ombrè derimot er en fargeeffekt -frisør Anonymkode: 96c03...7c7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal be henne bare hive over en minicolor/fargebad som gjør det kaldere og kanskje en tone dypere/mørkere hvis du tar det på reklamasjon så skal du ikke betale for det. Syns selv at overgangen var dårlig fadet ut fra det mørke til det lyse. Obs! Balayage er ikke en fargestil, men en teknikk. Ombrè derimot er en fargeeffekt -frisør Anonymkode: 96c03...7c7 Ah okei, har alltid tenkt på balayage som en "soft" og mer naturlig ombrè Skal ikke betale på tirsdag nei, det har hun selv sagt også. Det som er rart er at frisøren er ufattelig flink så jeg fatter ikke hvordan det endte opp så "hjemmebleket". Takk for tips begge to Synes forresten det så relativt pent ut med alt flippet over til en side. Så med en kombinasjon av forslagene deres, striper og minicolor så tror jeg faktisk det kan bli ganske greit. Anonymkode: f3f3f...6bc
Gjest summesumbi Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Post gjerne et bilde med det ferdige resultatet Forresten, nydelig hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå