AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Fikk lagt på fransk manekyr på en lakkbar på Storo. (Utrolig fint forøvrig, og ypperlig for de som ønsker lange naturlige negler. Vanligvis pleier mine negler og flise seg opp eller brekke, men med sånn gel-lakk har alle neglene vokst seg lange og sterke - ingen har fliset seg eller brukket!) Nå som neglene har vokst litt, synes det jo at det er en foskjell nedesrt på egne negler og der hvor det er blank neglelakk. Finnes det noen neglelakkfjerner som tar dette bort? Har ikke mulighet til å dra inn på kjøpesenter for å få det fjernet på den lakkbaren. Anonymkode: c3614...cac
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk lagt på fransk manekyr på en lakkbar på Storo. (Utrolig fint forøvrig, og ypperlig for de som ønsker lange naturlige negler. Vanligvis pleier mine negler og flise seg opp eller brekke, men med sånn gel-lakk har alle neglene vokst seg lange og sterke - ingen har fliset seg eller brukket!) Nå som neglene har vokst litt, synes det jo at det er en foskjell nedesrt på egne negler og der hvor det er blank neglelakk. Finnes det noen neglelakkfjerner som tar dette bort? Har ikke mulighet til å dra inn på kjøpesenter for å få det fjernet på den lakkbaren. Anonymkode: c3614...cac Pleier bare å pirke i kanten til jeg får en løs flik og dra av hele på en gang jeg. Anonymkode: 794da...d1c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Jeg mener å ha hørt at du kan bruke Aceton? Men mulig jeg husker feil. Google vet sikkert. Anonymkode: 79202...c03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå