AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Hvor vil dere anbefale å reise i romjulen med kjæresten? Er viktig for oss at det er bra shopping og at vi ikke trenger å blakke oss for å kose oss. Må også være julemarked. 1. London. Drømmedestinasjon for shopping men dyr by. Nydelig julemarked. 2. Praha. Aldri vært her før. Er det bra shopping her? Jeg er ikke interessert i harry østblokkstil. Hvordan er julemarkedet? Tror vi får mer for pengene her? Håper noen som har vært begge steder kan komme med tips om hvilket sted vi bør velge. Anonymkode: cb76d...1e8
Kjetil E Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vil dere anbefale å reise i romjulen med kjæresten? Er viktig for oss at det er bra shopping og at vi ikke trenger å blakke oss for å kose oss. Må også være julemarked. 1. London. Drømmedestinasjon for shopping men dyr by. Nydelig julemarked. 2. Praha. Aldri vært her før. Er det bra shopping her? Jeg er ikke interessert i harry østblokkstil. Hvordan er julemarkedet? Tror vi får mer for pengene her? Håper noen som har vært begge steder kan komme med tips om hvilket sted vi bør velge. Anonymkode: cb76d...1e8 De fleste julemarkeder har vel stengt for sesongen når man kommer til romjulen. Kan ikke svare for handlemulighetene, men Praha er jo en nydelig by. Særlig den fantastiske gamlebyen.
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 London hadde jeg valgt, flott by.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Slik pundet er nå, er ikke London så dyr lenger. Nr. 1 hos meg, i hvert fall Anonymkode: 5e866...42f
Gjest Mattie16 Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Praha er magisk i førjulstiden, som å gå rundt i et eventyr! Nydelig vakkert rett og slett. I tillegg er mat og drikke billig og kjempe godt!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 For de beste julemarkedene anbefaler jeg tyske byer som Køln eller München. Jeg var i London sist jul og man får ikke særlig lyst til å handle. Totalt kaos i alle butikker, med mindre du vet akkurat hvilket plagg, sko, veske osv. du skal ha, er det helt håpløst. Med mindre du elsker å stå i kø en halvtime for å få betalt. Anonymkode: 5631e...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå