Gå til innhold

Er det galt om mor og sønn blir kjærester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/mor-36-og-soenn-19-kjemper-for-aa-faa-vaere-kjaerester/a/23762752/

I dette tilfellet adopterte moren (36) bort barnet sitt rett etter fødsel. Tilfeldighetene slår inn og mor og sønn gjenopptar kontakten på facebook 18 år etter. Det oppstår søt musikk, de knuller og bestemmer seg for å bli et par året etter. Er dette så galt? De har jo aldri hatt et mor-sønn forhold. I tillegg er sønnen myndig.

Anonymkode: 3fb4e...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fortsatt incest. 

Anonymkode: 27470...2ed

• Liker 33
Skrevet

æsj

Anonymkode: f0e72...441

• Liker 10
Skrevet

I de fleste kulturer oppfattes forhold og sex mellom nært biologisk beslektede personer som feil.

Flere grunner til dette, en er at skulle forholdet føre til barn er sannsynligheten for arvelige genetiske sykdommer stor.

• Liker 12
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Bare det at hun er villig til å gi opp retten til kontakten med de andre barna sine for å få være med kjæresten/eldstesønnen er jo helt hinsides, og tyder på at noe er gærent.

• Liker 35
Skrevet

Det blir incest/blodskam uansett hvordan en vrir og vender på det.

• Liker 14
Skrevet

Dette er unntaket fra "regelen" om at "kjærlighet er kjærlighet" og "fitte er fitte" !!!

Nei...bare NEI. 😝

• Liker 9
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Ingen kan styre følelsene sine og kjærligheten, så for min del får folk gjøre som de vil. 

Skrevet

Så lenge de ikke er adelige så er det galt.

Anonymkode: a56c9...965

Skrevet

Jeg prøver å legge godviljen til og være tolerant, men jeg får det bare ikke til i denne saken. Det er incest. Æsj.

• Liker 9
Skrevet

:spy:

Anonymkode: 96d21...7d1

Skrevet

Det er incest og det er sykt

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er incest , og det finnes ikke ord på hvor sykt og motbydelig det er. ÆSJ.

Skrevet

Det er jo helt normalt at mor og sønn blir kjærester...... 

Skrevet

Den kjærringa trenger hjelp og sønn likeså. Æsj

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det er uforståelig. Forskning har jo vist at søsken eller barn og foreldre kan oppleve sterk tiltrekning til hverandre om de ikke har vokst opp sammen. Det er noe med at den normale sammenknyttningen familie har, kan blir skrudd over til noe seksuelt istedenfor.

Men selv om det har en forklaring så syns jeg fortsatt det er ekkelt. Og jeg tenker at selv om man kjenner tiltrekning så vet man jo at det er tabu, og burde klare å holde avstand. Syns så synd i denne gutten også, knapt blitt myndig og nå er han kjent over land og stand som en som har ett seksuelt forhold til mammaen sin. Og jeg eier ikke ord for denne moren. :kvalm:

• Liker 9
Skrevet

Dette er ikke riktig ! Hvis hun er glad i barna sine (både han som nå er kjæresten og de øvrige), så burde hun ikke innledet forholdet. Hun ødelegger både han og sine øvrige barn ved å ha sex med sin egen sønn. At han innledet forholdet kan jo være en slags misforstått "endelig har jeg funnet min mor" glede, eller han er ødelagt på en eller annen måte i hjemmet han har vokst opp i. Uansett - det er ikke greit, og fortsetter de etter å ha vært i fengsel, håper jeg inderlig at hun mister foreldreretten til sine øvrige barn.

• Liker 5
Skrevet

Det at du spør at dette er galt får meg til å tenke hva er galt med deg som spør :klo: selvfølgelig er det galt, ikke noe annet alternativ her. Selv om hun adopterte han, så er han likevel sønnen hennes. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...