Gå til innhold

Hvor kjøpe gode skinnyjeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har de siste par årene belaget meg på Never Denim super flex fra Bik-Bok. Før var kvaliteten på buksene bra, men de siste par årene har de endret noe i oppskriften som gjør at buksa blir fort stygg. Dvs utvasket, strikken blir stygg osv. 

Hvor får man kjøpt GODE skinny-jeans med høyt liv? Kan koste opp i 1000lappen. 

Ønsker:

- Fargen holder seg noenlunde 

- Elastikk i stoffet som ikke ser ut som morken strikk etter en stund (får dette blandt annet ved innsiden av lårene)

- Helst finnes  i flere lengder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse merkene er veldig dyre, men jeg har ikke peiling på jeans til rundt 1000 kr:

Frame Denim, Paige Denim, Rag & Bone, Citizens of Humanity, RtA, J Brand, MiH og Current/Elliott. 

Super kvalitet og mange flotte modeller hvert fall. Om du skulle ønske å legge igjen veldig mye på en bukse en gang... :fnise: 

Anonymkode: 4cd9c...d87

• Liker 1
Skrevet

Cheap Monday 

Anonymkode: 379ac...a44

Skrevet

High waist Hannah fra Cubus. 

Anonymkode: 55570...b22

Skrevet

Floyd har noen gode men styr unna de "blanke" med super strech. 

Skrevet

Levis

Anonymkode: 60c0e...03d

Skrevet

Anbefaler iallefall ikke Dr Denim. Er selv på jakt etter de perfekte skinny jeansa, splurga på et par Dr Denim bukser og alle ser grå og fæle ut etter et par runder i vaskemaskinen selv om jeg har kjørt de på 40 grader, uten tøymykner og vrengt ut inn. De sliter også veldig fort i skrittet om du har fyldige lår. Floyd sine bukser blir veldig fort utvaska også syns jeg og mister form relativt kjapt. Cubus sine jeans er et tapt prosjekt. 

Anonymkode: 08d24...116

Skrevet

Gå på carlings og få hjelp av de som jobber der! De har et stort, godt utvalg av skikkelig kvalitets jeans som holder godt over tid (mot at du selvfølgelig behandler de der etter). 

Er personlig veldig glad i Tiger of sweden sine modeller, samt levi's og nudie jeans. 

Skrevet

Jeg sverger til Diesel

Anonymkode: ba44e...fff

Skrevet

Må følge her. Er glad i skinny jeans men oftest samme problem, at de strekker seg fort og mister farge fort. Er noenlunde fornøyd med Jagging Jane fra Cubus, de er så pass tynne at de er behagelige men ikke så tynne at de mister formen etter en bruk. Men de mister formen ganske fort, etter ei uke kanskje, ved bruke hver dag. Ikke så ille da de er ganske billige men det finnes sikkert noe bedre. 

Anonymkode: 2eae9...443

Skrevet

Weekday

Anonymkode: 6b11f...2ea

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns Cubus og Gina Tricot har mange gode.

Skrevet

GINA TRICOT!!!!!!!!!
Molly high waist buksene er AWESOME! Seriøst.. :P 

Blei nesten litt fjortis her kjente jeg, men dæven så gode bukser.
Også koster de kun 299 :):) 

Skrevet

Jeg har også brukt Bikbok i mange år men er også lei av at de ser stygge ut etter kort tid. Hos meg går de opp i sømmene sånn rimelig raskt i tillegg (rundt ett års bruk og det til tross for at jeg rullerer greit mellom buksene) så nå er det over og ut. 

Kjøpte en skinnymodell fra HM (husker ikke navnet på modellen, men det var en modell uten stretch) som har holdt fargen bedre, men dessverre så passet den ikke helt i størrelse (ok i bena og hoftene, men litt for stram rundt magen) og i tillegg tiltrakk stoffet seg masse hår/støv. 

Har også prøvd Molly high waist hos GT og foreløbig så liker jeg den best. Fin stretch som har holdt seg greit foreløbig og i tillegg så er fargen fortsatt som ny. Det eneste negative med den modellen jeg har (sort) er at lommene foran er falske og at den ser litt tights-aktig ut fordi den har mye stretch. Er veldig fornøyd ellers og vurderer å kjøpe en til, særlig fordi prisen gir god verdi for pengene. 

Det lureste er sikkert å gå litt opp i pris, men i likhet med TS vil jeg gjerne ha noen konkrete tips om merke og modell slik at jeg ikke brenner penga mine på noe dritt. La igjen mye penger hos Carlings en periode da jeg var yngre og kjøpte mye i prisklassen 900-1500 som egentlig var like dårlig som det under 500-lappen. 

Anonymkode: 7a840...48e

• Liker 1
Gjest Scorpio_
Skrevet

Hørt mye bra om Fashion Nova sine skinny jeans! :) 

Skrevet
1 minutt siden, Citronella skrev:

Er skinny jeans fortsatt in?

Nå er ikke jeg noe fashionista, men er de ikke det da? Butikkene er fulle av dem og jeg synes alle går med dem.

Anonymkode: bd5a9...e68

Gjest Citronella
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg noe fashionista, men er de ikke det da? Butikkene er fulle av dem og jeg synes alle går med dem.

Anonymkode: bd5a9...e68

Jeg er heller ingen fashionista, men jeg trodde trenden var mot boyfriend og løsere high waist. Sånn 90 tall-ish. Men trender kommer vel ikke til KG og allmenheten først. 

Skrevet
1 minutt siden, Citronella skrev:

Jeg er heller ingen fashionista, men jeg trodde trenden var mot boyfriend og løsere high waist. Sånn 90 tall-ish. Men trender kommer vel ikke til KG og allmenheten først. 

90-talls- og bf-jeans er jo en trend, men skinny jeans har blitt et basisplagg. Det kommer ikke til å gå av moten med det første. 

Anonymkode: 379ac...a44

Skrevet

Jeg kjøpte Levis 710, den er virkelig god på, holder fasongen og fargen. 

Litt dyr, ca 1000kr, men blir billigere i lengden enn å gjentatte ganger kjøpe nye billigere jeans som taper seg fort i farge og fasong. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...