Gå til innhold

Hater å få kommenterar på profilbilde på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ har jeg endelig fått meg nytt profilbilde på facebook.

Grunnen til at jeg skiftet var ikke at jeg ikke hadde fått nok likes eller noe sånt,

men jeg var rett og slett lei av det.
Dårlig bilde, så blek ut pga lyset, ingen mimikk... 

Nå fant jeg et fint bilde jeg hadde tatt på ipaden da jeg lekte meg litt i sommer,

det var strålende sol, jeg hadde lekt meg litt med sminke, med contouring osv. Ikke masse sminke da, så naturlig ut,

men fikk en frisk glød i ansiktet :) og jeg syntes bildet var så fint. Jeg så ikke ut som modell,

men som meg selv.. liksom sånn jeg er, blid, sprudlende, morsom, sjarmerende....

og det følte jeg at bildet sa, det var liksom mer beskrivende for meg.

Så jeg tenkte shit au, jeg ser ikke perfekt ut, men jeg ser ut som meg, sånn som jeg faktisk er... 

Og vips - en like her, en like der... kjempemasse likes, hittil har jeg fått 190 likes!

Men så kommer noen venner og bare må kommentere!

Den verste kommentaren jeg vet er: Fint bilde av deg!

Hvorfor? Det var jo et kompliment? Joda, men det høres ut som - ja der var du heldig på bildet, for du er ikke så fin i virkeligheten!

Noe annet som irriterer meg er hvor overflatiske folk er. Er det et bilde der du har sminka deg eller er ekstra fin, så får du masse likes og kommentarer, er det et vanlig kjedelig bilde av deg, så får du bare noen få likes og ingen kommentarer... da blir det liksom,. så nå er jeg bra nok ja...

jeg har også erfart at venninner som ikke gidder å chatte så mye med meg på fb plutselig chatter masse og til og med vil møtes osv... etter å ha hatt sånne fine bilder med masse likes.

Men når jeg har kjedelige bilder, da hører jeg aldri fra de!

Og sånn er det kanskje i virkeligheten? Selv om de vet at jeg er jeg... så er det litt sånn at man blir tiltrukket av de som er pene, velstelte og ser blide ut? På samme måte er det lettere å ta kontakt på facebook? Rare tanker hehe :D

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: e037a...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

NÅ har jeg endelig fått meg nytt profilbilde på facebook.

Grunnen til at jeg skiftet var ikke at jeg ikke hadde fått nok likes eller noe sånt,

men jeg var rett og slett lei av det.
Dårlig bilde, så blek ut pga lyset, ingen mimikk... 

Nå fant jeg et fint bilde jeg hadde tatt på ipaden da jeg lekte meg litt i sommer,

det var strålende sol, jeg hadde lekt meg litt med sminke, med contouring osv. Ikke masse sminke da, så naturlig ut,

men fikk en frisk glød i ansiktet :) og jeg syntes bildet var så fint. Jeg så ikke ut som modell,

men som meg selv.. liksom sånn jeg er, blid, sprudlende, morsom, sjarmerende....

og det følte jeg at bildet sa, det var liksom mer beskrivende for meg.

Så jeg tenkte shit au, jeg ser ikke perfekt ut, men jeg ser ut som meg, sånn som jeg faktisk er... 

Og vips - en like her, en like der... kjempemasse likes, hittil har jeg fått 190 likes!

Men så kommer noen venner og bare må kommentere!

Den verste kommentaren jeg vet er: Fint bilde av deg!

Hvorfor? Det var jo et kompliment? Joda, men det høres ut som - ja der var du heldig på bildet, for du er ikke så fin i virkeligheten!

Noe annet som irriterer meg er hvor overflatiske folk er. Er det et bilde der du har sminka deg eller er ekstra fin, så får du masse likes og kommentarer, er det et vanlig kjedelig bilde av deg, så får du bare noen få likes og ingen kommentarer... da blir det liksom,. så nå er jeg bra nok ja...

jeg har også erfart at venninner som ikke gidder å chatte så mye med meg på fb plutselig chatter masse og til og med vil møtes osv... etter å ha hatt sånne fine bilder med masse likes.

Men når jeg har kjedelige bilder, da hører jeg aldri fra de!

Og sånn er det kanskje i virkeligheten? Selv om de vet at jeg er jeg... så er det litt sånn at man blir tiltrukket av de som er pene, velstelte og ser blide ut? På samme måte er det lettere å ta kontakt på facebook? Rare tanker hehe :D

Flere som har det sånn? 

... og jeg HATER å ikke få kommentarer på kvinneguiden :D

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har det ikke slik. Om noen skriver "fint bilde av deg" så smiler jeg og tar det til meg, tenker ikke noe mer over det enn at det er en hyggelig kommentar.

Anonymkode: 4a109...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...