FrankDrebin Skrevet 14. august 2016 #21 Skrevet 14. august 2016 Vi menn er forskjellige, og reagerer forskjellig på sugejobber. Jeg er sikker på at den samme damen kan suge to forskjellige menn, og få to ulike reaksjoner, uavhengig av hvor "god" hun er til å suge eller ikke. Det ble litt mye bruk av ordet "forskjellig".
Dark Angelina Skrevet 14. august 2016 #22 Skrevet 14. august 2016 3 timer siden, FrankDrebin skrev: Vi menn er forskjellige, og reagerer forskjellig på sugejobber. Jeg er sikker på at den samme damen kan suge to forskjellige menn, og få to ulike reaksjoner, uavhengig av hvor "god" hun er til å suge eller ikke. Det ble litt mye bruk av ordet "forskjellig". Selvfølgelig.. det er jo ikke bare menn. Mennesker generelt liker jo forskjellige ting og reagerer på stimuli på forskjellige måter. Det er jo bare naturlig
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #23 Skrevet 14. august 2016 Den 13.8.2016 at 9.49, Mysticgirl skrev: Ja, jeg sugde kuken og han sprutet inni munnen min og da besvimte han he he. Du er blitt utsatt for en mannlig faker. Ville ikke brukt det på min seksuelle cv. Anonymkode: 05056...bad
Urbania Skrevet 14. august 2016 #24 Skrevet 14. august 2016 10 timer siden, Mysticgirl skrev: Ok Nå har jeg aldri liksom gått rundt og trodd at jeg er så jævla god å suge da. Sa bare hva han sa og hva som hendte. Om han løy om det, kan da ikke jeg ta på min kappe Og har aldri påstått at jeg er bedre enn gjennomsnittet heller. Må da være lov å gjengi hva man har opplev her inne og svare på en tråd , uten å få ei lang avhandling om at menn lyver til kvinner Tydeligvis ikke skal man tro brukeren over her Men ja, jeg fortsatte å suge han litt, stoppet ikke med engang han sprutet da Det var nok det at hun fortsatte og fortsatte som satte meg helt ut. Var en serieorgasme som jeg innbiller meg likner på det dere jenter får. Tror du trygt kan tro du er flink til å suge når du fikk til dette.
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. august 2016 #25 Skrevet 15. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: he he. Du er blitt utsatt for en mannlig faker. Ville ikke brukt det på min seksuelle cv. Anonymkode: 05056...bad Fake besvimelse? Tror ikke det, gitt. Var nok ekte borte ja 18 timer siden, Urbania skrev: Det var nok det at hun fortsatte og fortsatte som satte meg helt ut. Var en serieorgasme som jeg innbiller meg likner på det dere jenter får. Tror du trygt kan tro du er flink til å suge når du fikk til dette. Nåja jeg tror ikke noe om meg selv, men besvimte, det gjorde han .
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #26 Skrevet 15. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: he he. Du er blitt utsatt for en mannlig faker. Ville ikke brukt det på min seksuelle cv. Anonymkode: 05056...bad Misunnelig? Anonymkode: 1aa0b...907 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå