AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Kommet så kraftig at du har besvimt av orgasme? 1. Er dette mulig? 2. Er dette usunt/ farlig? Anonymkode: 590fb...3a8
Dark Angelina Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Jeg har aldri besvimt av orgasme, men jeg har fått noen som har gjort meg helt nummen i kroppen, skjelver, kjenner ikke følelsen i beina, helt utmattet og blitt litt svimmel. Så det er nok mulig å besvime vil jeg tro, om det er farlig aner jeg ikke..
Gjest Sjørøveren Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 (endret) Ja det har skjedd meg. Mer enn 1 gang. Kan aldri tro det er farlig. Lever da enda. Bare ekstrem nytelse. Deilig måte å besvime på. Endret 11. august 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Har ikke besvimt, men har vært skikkelig skikkelig svimmel noen ganger. Kommer nok av all pustingen. Hyperventilering. Anonymkode: c57ad...7ec 2
ajarRun Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Var nære på en gang når jeg pulte i køyseng. Stakkars hodet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Dersom man hyperventilerer så er det fullt mulig å besvime ja. Prøv å slappe litt mer av og å puste dypere så unngår du at det skjer igjen. Anonymkode: 42335...8da 1
Batgirl Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Det har skjedd meg én gang, for mange år siden. Ser ikke hvorfor det skal være farlig, så lenge du ikke står og ikke har noen til å ta imot ;p 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 De som lider av narkolepsi lider gjerne også av noe som kalles for katapleksi, hvor man "svimer om" hvis man blir veldig gira eller opphisset. Så det er mulig. Anonymkode: dda70...8c5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Hyperventilering kan høre til besvimelse. Så om man ikke tenker på å puste skikkelig så vil jeg tro man kan besvime av det, farlig er det nok ikke Anonymkode: 3ea3f...c46 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Jeg har ikke besvimt, men jeg har opplevd å måtte ligge litt fordi jeg er for svimmel til å reise meg opp. Anonymkode: b5b92...8a0
FrankDrebin Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Har besvimt av kåthet en gang da jeg var i tenårene, men aldri av orgasme/utløsning. Men som mange sier er det neppe farlig dette
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 En jeg sugde besvimte under orgasmen. Beste han har opplevd sa han
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 1 time siden, FrankDrebin skrev: 13 minutter siden, Mysticgirl skrev: En jeg sugde besvimte under orgasmen. Beste han har opplevd sa han Har skjedd meg også, helt vilt deilig å oppleve Gjorde du noe spes med han siden orgasmen ble så sterk? Anonymkode: 590fb...3a8
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 590fb...3a8 Nei, jeg bare sugde han vanlig. Men han hadde ikke opplevd og blitt sugd ordentlig av noen jenter før, tror det var derfor
Urbania Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, Mysticgirl skrev: Nei, jeg bare sugde han vanlig. Men han hadde ikke opplevd og blitt sugd ordentlig av noen jenter før, tror det var derfor Jeg har opplevd å nesten besvime da jeg ble sugd. Vanskelig å beskrive. Nærmest en serieorgasme. Hun bare fortsatte og fortsatte. Var det kun suging i dette tilfellet for dere? For oss var det det. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. august 2016 #16 Skrevet 13. august 2016 9 timer siden, Urbania skrev: Jeg har opplevd å nesten besvime da jeg ble sugd. Vanskelig å beskrive. Nærmest en serieorgasme. Hun bare fortsatte og fortsatte. Var det kun suging i dette tilfellet for dere? For oss var det det. Ja, jeg sugde kuken og han sprutet inni munnen min og da besvimte han
Urbania Skrevet 13. august 2016 #17 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Ja, jeg sugde kuken og han sprutet inni munnen min og da besvimte han Må ha vært en god sterk og god opplevelse for ham. Var han lenge borte? Fortsatte du å suge ham lenge etter han kom?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #18 Skrevet 13. august 2016 18 timer siden, Mysticgirl skrev: En jeg sugde besvimte under orgasmen. Beste han har opplevd sa han Jeg har også "besvimt" under orgasme når jeg blir sugd. Og selvfølgelig bedyret at det var det deiligste jeg har opplevd, og at jenta har en teknikk jeg aldri har kjent makan til. Sannheten er at de er helt middelmådige (Seriøst, selv en helt OK/middelmådig blowjob er jo dritgodt), men dere damer blir så jævla høye på dere sjæl og ivrige når dere får høre at dere er så sinnsykt gode til å suge, så selvfølgelig fortsetter vi å fore dere med den løgnen. Det fører jo gjerne til fler og fler blowjobs, og at dere gjør drøyere og drøyere ting (deep-throat, svelging, gurgling etc). Jeg tipper 90+% av damer har fått høre, en eller flere ganger, at de er sinnsykt gode til å suge. Det betyr jo ikke at 90+% av dere er bedre enn gjennomsnittet. Anonymkode: c3095...732
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2016 #19 Skrevet 14. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også "besvimt" under orgasme når jeg blir sugd. Og selvfølgelig bedyret at det var det deiligste jeg har opplevd, og at jenta har en teknikk jeg aldri har kjent makan til. Sannheten er at de er helt middelmådige (Seriøst, selv en helt OK/middelmådig blowjob er jo dritgodt), men dere damer blir så jævla høye på dere sjæl og ivrige når dere får høre at dere er så sinnsykt gode til å suge, så selvfølgelig fortsetter vi å fore dere med den løgnen. Det fører jo gjerne til fler og fler blowjobs, og at dere gjør drøyere og drøyere ting (deep-throat, svelging, gurgling etc). Jeg tipper 90+% av damer har fått høre, en eller flere ganger, at de er sinnsykt gode til å suge. Det betyr jo ikke at 90+% av dere er bedre enn gjennomsnittet. Anonymkode: c3095...732 Ok Nå har jeg aldri liksom gått rundt og trodd at jeg er så jævla god å suge da. Sa bare hva han sa og hva som hendte. Om han løy om det, kan da ikke jeg ta på min kappe Og har aldri påstått at jeg er bedre enn gjennomsnittet heller. Må da være lov å gjengi hva man har opplev her inne og svare på en tråd , uten å få ei lang avhandling om at menn lyver til kvinner 18 timer siden, Urbania skrev: Må ha vært en god sterk og god opplevelse for ham. Var han lenge borte? Fortsatte du å suge ham lenge etter han kom? Tydeligvis ikke skal man tro brukeren over her Men ja, jeg fortsatte å suge han litt, stoppet ikke med engang han sprutet da
Dark Angelina Skrevet 14. august 2016 #20 Skrevet 14. august 2016 Den 13. august 2016 at 12.55, AnonymBruker skrev: Jeg har også "besvimt" under orgasme når jeg blir sugd. Og selvfølgelig bedyret at det var det deiligste jeg har opplevd, og at jenta har en teknikk jeg aldri har kjent makan til. Det er jo godt mulig at det var hans beste opplevelse da han besvimte under en orgasme. Hun har da ikke sagt at hun er verdens mester til å suge av den grunn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå