Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #61 Del Skrevet 12. august 2016 13 minutter siden, Lily_hh4 skrev: Elsker ingerindubai Eneste bloggen jeg leser. Fantastisk dame! Aaaa. Enda en ny blogg og følge. Så kjekt med nye tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #62 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg vil takk for tips om nye blogger som er positiv. Nye blogger med nye impulser. Var akkurat det som trengtes.❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #63 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Den 11.8.2016 at 15.18, Jerry Lee skrev: Det har jeg prøvd. Og folk ødela tråden med drittslenging. Ja, merkelig at folk må ødelegge tråder slik. Endret 13. august 2016 av CKT Rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #64 Del Skrevet 13. august 2016 Er en blogger jeg savner. Som jeg ikke har sett noe til på 1 år minst. Hun hadde vel vært operert i hodet pga sykdom. Så skrev hun på en bok. Jeg husker ikke blogg navnet lengre. Er det noen der ute som kan hjelpe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. august 2016 #65 Del Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, CKT skrev: Er en blogger jeg savner. Som jeg ikke har sett noe til på 1 år minst. Hun hadde vel vært operert i hodet pga sykdom. Så skrev hun på en bok. Jeg husker ikke blogg navnet lengre. Er det noen der ute som kan hjelpe der? Er det denne? www.maddepaddee.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #66 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) 6 minutter siden, Honey Dew skrev: Er det denne? www.maddepaddee.blogg.no Nei. Det blogg navnet er ukjent. Hun var for ung. Er ikke henne. Tror hun er rundt 50 - 60 år. Husker hun skrev om hverdagen og hvordan hun taklet den etter operasjon. Endret 13. august 2016 av CKT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 13. august 2016 #67 Del Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, CKT skrev: Jeg ønsker nye positive blogger og følge. Blogger som ikke omhandler negative omtaler i alle innleggjør om mennesker de ikke liker og går sammen med. Og heller ikke katte og hundeblogger. De interessere meg ikke i det hele tattatt. Jeg ønsker og lese blogger som er litt annerledes en de som ligger på topplister. Noen som ikke henger seg opp i hva andre gjør, men bloggere som har nok med seg selv. Og blogger allsidig. Det er et lite svar om hvilke blogger jeg liker. Har du noen fine forslag. Kom med dem.🤗🤗😎 Jeg har kommet med min favoritt for lengst, men ser ikke helt poenget med å fortsette. Om du faktisk hadde røpet hva slags blogger du liker hadde jo folk sluppet å skrive innlegg helt forgjeves, og svare på en annen problemstilling enn den du egentlig har i hodet ditt her. Men takk for meg i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 13. august 2016 #68 Del Skrevet 13. august 2016 Den 11. august 2016 at 13.16, CKT skrev: Jeg ønsker meg nye gode blogger og lese. Noen som har positiv energi. Og skriv gjerne noen ord om hvorfor den bloggen er fin og lese. Helst IKKE dyre blogger, og blogger, som kun diskuterer andre bloggere. Når både tittel og førsteinnlegg er endret ble denne tråden helt og aldeles merkelig. Kan man virkelig gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. august 2016 #69 Del Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, medeus skrev: Når både tittel og førsteinnlegg er endret ble denne tråden helt og aldeles merkelig. Kan man virkelig gjøre det? Du ser jo at man kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #70 Del Skrevet 13. august 2016 6 minutter siden, medeus skrev: Når både tittel og førsteinnlegg er endret ble denne tråden helt og aldeles merkelig. Kan man virkelig gjøre det? Klart man kan det. Jeg har jo muligheten til det som trådstarter. og ingen regler sier at man ikke kan forandre på overskriften.. Desuten så lignet visst overskriften på en annen tråd. Og som jeg sier. Jeg ønsker nye positive blogger og følge. Kanskje liker andre samme type blogger som meg. Så Det slår vi flere fluer i en smekk.😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #71 Del Skrevet 13. august 2016 1 time siden, medeus skrev: Når både tittel og førsteinnlegg er endret ble denne tråden helt og aldeles merkelig. Kan man virkelig gjøre det? Fikk beskjed om at denne tråden lignet en annen. Derfor ble alt endret.😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 13. august 2016 #72 Del Skrevet 13. august 2016 Leser ikke blogger lenger. Er blitt mer interessert i YouTube og videodagbøker. Er en veldig visuell person; må se og høre for å holde interessen i gang. Men brukte å lese Emilie Nereng sin blogg før. Hun er ærlig og sprer positivitet. Blogg eller videodagbok - så lenge personen er ærlig, har selvironi, klarer å være seg selv, har litt humor og viser fram hverdagen på en ærlig måte... så liker jeg dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #73 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) 27 minutter siden, ispinne skrev: Leser ikke blogger lenger. Er blitt mer interessert i YouTube og videodagbøker. Er en veldig visuell person; må se og høre for å holde interessen i gang. Men brukte å lese Emilie Nereng sin blogg før. Hun er ærlig og sprer positivitet. Blogg eller videodagbok - så lenge personen er ærlig, har selvironi, klarer å være seg selv, har litt humor og viser fram hverdagen på en ærlig måte... så liker jeg dem! Har du tips om noen gode vlogger? Karimaritas.blogg.no dem følger jeg fra før. Endret 13. august 2016 av CKT Rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. august 2016 #74 Del Skrevet 13. august 2016 1 time siden, CKT skrev: Er en blogger jeg savner. Som jeg ikke har sett noe til på 1 år minst. Hun hadde vel vært operert i hodet pga sykdom. Så skrev hun på en bok. Jeg husker ikke blogg navnet lengre. Er det noen der ute som kan hjelpe der? http://levemedhjerneskade.blogg.no/1455227480_hverdagen_som_hjernes.html er det denne du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 13. august 2016 #75 Del Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, CKT skrev: Har du tips om noen gode vlogger? Karimaritasort.blogg.no dem følger jeg fra før. Zoe Sugg aka MoreZoella: Hun er et så herlig menneske, er så glad og positiv, men deler også øyeblikk der hun er lei og sårbar. Veldig ærlig og utrolig morsom! The Michalaks: De er et kjærestepar i London med en sønn som deler hverdagen med et småbarn (ukentlige videoer). Hannah har en egen kanal for de som liker sminke, klær, etc. De er så utrolig ærlige om det å være foreldre, de har god humor, deler opp og nedturer og fanger hverdagslige ting på en så vakker måte. Har fulgt dem fra hun gikk gravid for et par år siden! FunForLouis: Han reiser overalt og filmer det han ser og opplever. Utrolig inspirerende kanal der vi får se alt fra hotellrommet til utforskninger i huler, dansing i puber, bading i havet, dykking, fjellturer, etc. Han er overalt hele tiden og han filmer & redigerer det fantastisk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 13. august 2016 #76 Del Skrevet 13. august 2016 Ithildancer er også en blogg jeg liker. En døv jente som er profesjonell danser, og som skriver mye reflektert. Hun har også god smak i blogger, se på lista hennes over favoritter, der finner man mye bra. http://ithildancer.com/danseren/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #77 Del Skrevet 13. august 2016 12 minutter siden, FarDareisMai skrev: http://levemedhjerneskade.blogg.no/1455227480_hverdagen_som_hjernes.html er det denne du mener? Nei. Bildet lignet ikke på den jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 13. august 2016 #78 Del Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, ispinne skrev: Zoe Sugg aka MoreZoella: Hun er et så herlig menneske, er så glad og positiv, men deler også øyeblikk der hun er lei og sårbar. Veldig ærlig og utrolig morsom! The Michalaks: De er et kjærestepar i London med en sønn som deler hverdagen med et småbarn (ukentlige videoer). Hannah har en egen kanal for de som liker sminke, klær, etc. De er så utrolig ærlige om det å være foreldre, de har god humor, deler opp og nedturer og fanger hverdagslige ting på en så vakker måte. Har fulgt dem fra hun gikk gravid for et par år siden! FunForLouis: Han reiser overalt og filmer det han ser og opplever. Utrolig inspirerende kanal der vi får se alt fra hotellrommet til utforskninger i huler, dansing i puber, bading i havet, dykking, fjellturer, etc. Han er overalt hele tiden og han filmer & redigerer det fantastisk fint! Takk for tipsene. Skal kose meg med og se gjennom. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 13. august 2016 #79 Del Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Nei. Bildet lignet ikke på den jeg mener. Har du prøvd å google bloggeren? Det vil jeg tro kanskje du har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 13. august 2016 #80 Del Skrevet 13. august 2016 Er det denne bloggeren du mener http://veientilbakeigjen.blogspot.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg