Gjest CKT Skrevet 11. august 2016 #21 Del Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, Vitulina skrev: Jenny er smart. Resten not Den har jeg ikke lest. Er det mulig og gå linken til den bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 11. august 2016 #22 Del Skrevet 11. august 2016 Synes Fitnessnora skriver godt, virker ekte og har et sunt forhold til kropp og mat. Konatil er herlig jordnær og morsom, og har innmari mange fine hverdagshistorier. Pappahjerte lige så - flott par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. august 2016 #23 Del Skrevet 12. august 2016 Kristin Gjelsvik virker kul! Hun reiste jo blant annet ned til Middelhavet for å hjelpe flyktningene der (joda, det ligger noe PR i det uansett hvor mye man selv hevder at det ikke er grunnen for reisen dit, men hun gjør ting i stedet for bare å legge seg ned på en solseng der nede som visse andre bloggere har gjort)! Hun går også all inn (så sant det er 100% fakta det hun skriver, jeg kjenner henne jo ikke privat) når det gjelder å utfordre seg selv mtp vegan-kostholdet. Er ingen veganer selv, men syns det er flott med de som går 100% inn for ting, og som klarer å utfordre seg selv. Også ser jeg spent frem mot bryllupet mellom henne og Dennis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #24 Del Skrevet 12. august 2016 2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Kristin Gjelsvik virker kul! Hun reiste jo blant annet ned til Middelhavet for å hjelpe flyktningene der (joda, det ligger noe PR i det uansett hvor mye man selv hevder at det ikke er grunnen for reisen dit, men hun gjør ting i stedet for bare å legge seg ned på en solseng der nede som visse andre bloggere har gjort)! Hun går også all inn (så sant det er 100% fakta det hun skriver, jeg kjenner henne jo ikke privat) når det gjelder å utfordre seg selv mtp vegan-kostholdet. Er ingen veganer selv, men syns det er flott med de som går 100% inn for ting, og som klarer å utfordre seg selv. Også ser jeg spent frem mot bryllupet mellom henne og Dennis! Den bloggen tror jeg ikke, jeg har sett. Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #25 Del Skrevet 12. august 2016 11 timer siden, eksiltronder skrev: Synes Fitnessnora skriver godt, virker ekte og har et sunt forhold til kropp og mat. Konatil er herlig jordnær og morsom, og har innmari mange fine hverdagshistorier. Pappahjerte lige så - flott par! Ja, jeg har så vidt sett innom , de bloggene. Den pappahjerte var jeg så vidt innom i går. Vet ikke om jeg blir fast leser, men det er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmoder Skrevet 12. august 2016 #26 Del Skrevet 12. august 2016 Mewkid.net. Styleconnection.no To flotte jenter 👍😊 🌈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. august 2016 #27 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) 1 time siden, CKT skrev: Den bloggen tror jeg ikke, jeg har sett. Har du en link? http://styleconnection.no/ Hun har for øvrig sitt eget klesmerke også. Det er link til nettbutikken på bloggen. Endret 12. august 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #28 Del Skrevet 12. august 2016 8 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev: http://styleconnection.no/ Hun har for øvrig sitt eget klesmerke også. Det er link til nettbutikken på bloggen. Ser nå at jeg har sett innom der før. Er så mange blogger der ute, at klarer ikke helt og holde tritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. august 2016 #29 Del Skrevet 12. august 2016 Veganmisjonen, Trinesmatblogg, og Voe er alle tre helt fantastiske til å inspirere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #30 Del Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, Fredsmegleren skrev: Veganmisjonen, Trinesmatblogg, og Voe er alle tre helt fantastiske til å inspirere JEPP. Trines matblogg er flott. Mye flotte oppskrifter. Har visst en bok av henne et sted også . Voe , blogger hun enda?. Er lenge siden jeg har sett noe til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. august 2016 #31 Del Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, CKT skrev: JEPP. Trines matblogg er flott. Mye flotte oppskrifter. Har visst en bok av henne et sted også . Voe , blogger hun enda?. Er lenge siden jeg har sett noe til henne. Jada Emilie blogger som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 12. august 2016 #32 Del Skrevet 12. august 2016 Mitt lille prosjekt og Frøken Nordseth er begge kjekke interiørblogger. Bygger eigne møbler og deler oppskrifter. Liker også Huset på Nordseth, ho har skikkelig fin interiørstil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #33 Del Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, Lanolin skrev: Mitt lille prosjekt og Frøken Nordseth er begge kjekke interiørblogger. Bygger eigne møbler og deler oppskrifter. Liker også Huset på Nordseth, ho har skikkelig fin interiørstil Ok, ja hvor finner man det flotte nettstedet? Blir jo nyfiken, på og se ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #34 Del Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Jada Emilie blogger som bare det På en annen portal Eller har hun eget domene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. august 2016 #35 Del Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, CKT skrev: På en annen portal Eller har hun eget domene? Eget domene. Voeblogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 12. august 2016 #36 Del Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, CKT skrev: Ok, ja hvor finner man det flotte nettstedet? Blir jo nyfiken, på og se ) Frøken Nordseth Mitt Lille Prosjekt Huset på Nordseth Alle 3 er på instagram og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #37 Del Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, Lanolin skrev: Frøken Nordseth Mitt Lille Prosjekt Huset på Nordseth Alle 3 er på instagram og Takk. Du er snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 12. august 2016 #38 Del Skrevet 12. august 2016 8 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Eget domene. Voeblogg.no Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. august 2016 #39 Del Skrevet 12. august 2016 Liker veldig godt Ofmariel og Lilja sine blogger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 12. august 2016 #40 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg vil gjerne framsnakke Hevhodet sin blogg. Hun er en hyggelig jente, med en bra blogg. Lisarorvik har også en interessant og bra blogg, hyggelig er hun også. Jeg liker blogger som er ærlige og deler fra livet på både godt og vondt. Det er det som er interessant syns jeg. Komikerfrue liker jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg