Gå til innhold

TIPS meg om gode blogger.

Gjest CKT

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Vitulina skrev:

Jenny er smart. Resten not

Den har jeg ikke lest.

Er det mulig og gå linken til den bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksiltronder

Synes Fitnessnora skriver godt, virker ekte og har et sunt forhold til kropp og mat.

Konatil er herlig jordnær og morsom, og har innmari mange fine hverdagshistorier. Pappahjerte lige så - flott par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kristin Gjelsvik virker kul! Hun reiste jo blant annet ned til Middelhavet for å hjelpe flyktningene der (joda, det ligger noe PR i det uansett hvor mye man selv hevder at det ikke er grunnen for reisen dit, men hun gjør ting i stedet for bare å legge seg ned på en solseng der nede som visse andre bloggere har gjort)!

Hun går også all inn (så sant det er 100% fakta det hun skriver, jeg kjenner henne jo ikke privat) når det gjelder å utfordre seg selv mtp vegan-kostholdet. Er ingen veganer selv, men syns det er flott med de som går 100% inn for ting, og som klarer å utfordre seg selv. 

Også ser jeg spent frem mot bryllupet mellom henne og Dennis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Kristin Gjelsvik virker kul! Hun reiste jo blant annet ned til Middelhavet for å hjelpe flyktningene der (joda, det ligger noe PR i det uansett hvor mye man selv hevder at det ikke er grunnen for reisen dit, men hun gjør ting i stedet for bare å legge seg ned på en solseng der nede som visse andre bloggere har gjort)!

Hun går også all inn (så sant det er 100% fakta det hun skriver, jeg kjenner henne jo ikke privat) når det gjelder å utfordre seg selv mtp vegan-kostholdet. Er ingen veganer selv, men syns det er flott med de som går 100% inn for ting, og som klarer å utfordre seg selv. 

Også ser jeg spent frem mot bryllupet mellom henne og Dennis!

Den bloggen tror jeg ikke, jeg har sett. Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, eksiltronder skrev:

Synes Fitnessnora skriver godt, virker ekte og har et sunt forhold til kropp og mat.

Konatil er herlig jordnær og morsom, og har innmari mange fine hverdagshistorier. Pappahjerte lige så - flott par!

Ja, jeg har så vidt sett innom , de bloggene. Den pappahjerte var jeg så vidt innom i går. Vet ikke om jeg blir fast leser, men det er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
1 time siden, CKT skrev:

Den bloggen tror jeg ikke, jeg har sett. Har du en link?

http://styleconnection.no/

Hun har for øvrig sitt eget klesmerke også. Det er link til nettbutikken på bloggen. :) 

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

http://styleconnection.no/

Hun har for øvrig sitt eget klesmerke også. Det er link til nettbutikken på bloggen. :) 

Ser nå at jeg har sett innom der før.

Er så mange blogger der ute, at klarer ikke helt og holde tritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veganmisjonen, Trinesmatblogg, og Voe er alle tre helt fantastiske til å inspirere :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fredsmegleren skrev:

Veganmisjonen, Trinesmatblogg, og Voe er alle tre helt fantastiske til å inspirere :laugh:

JEPP. Trines matblogg er flott. Mye flotte oppskrifter. Har visst en bok av henne et sted også .

Voe , blogger hun enda?.

Er lenge siden jeg har sett noe til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CKT skrev:

JEPP. Trines matblogg er flott. Mye flotte oppskrifter. Har visst en bok av henne et sted også .

Voe , blogger hun enda?.

Er lenge siden jeg har sett noe til henne.

Jada Emilie blogger som bare det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille prosjekt og Frøken Nordseth er begge kjekke interiørblogger. Bygger eigne møbler og deler oppskrifter. Liker også Huset på Nordseth, ho har skikkelig fin interiørstil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lanolin skrev:

Mitt lille prosjekt og Frøken Nordseth er begge kjekke interiørblogger. Bygger eigne møbler og deler oppskrifter. Liker også Huset på Nordseth, ho har skikkelig fin interiørstil :)

Ok, ja hvor finner man det flotte nettstedet?

Blir jo nyfiken, på og se )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, CKT skrev:

På en annen portal Eller har hun eget domene?

Eget domene. Voeblogg.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne framsnakke Hevhodet sin blogg. Hun er en hyggelig jente, med en bra blogg.

Lisarorvik har også en interessant og bra blogg, hyggelig er hun også.

Jeg liker blogger som er ærlige og deler fra livet på både godt og vondt. Det er det som er interessant syns jeg.

Komikerfrue liker jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...