QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 La oss si du måtte late som alt var greit, leve under samme tak som din fiende og gjøre alt hun/han sa? Du måtte spise mat du ikke likte, gjøre aktiviteter du ikke likte osv. Du hadde lov til å vise misnøye, men ikke så mye at du viste sinne eller nektet å gjennomføre det. Jeg tror jeg hadde holdt ut 8-14 dager
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 En time eller to tenker jeg. Anonymkode: a8332...73d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Uten noen grunn eller motivasjon til å gjøre det? Ikke lenge. Sikkert under en dag med de reglene som er beskrevet. Jeg hadde klart så mange jeg ville, men jeg hadde prøvd å stikke av så raskt som mulig fordi det er en elendig ordning Anonymkode: 7b769...9d5
herzeleid Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Det er det vell tusenvis som har gjort i flere år i militærtjenesten så det er nok overkommelig for det fleste.
Gjest Sjørøveren Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 10 sekunder. Så hadde jeg nok angrepet av sinne.
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Det er jo helt umulig å si når du ikke sier noe om hva som skjer dersom man ikke følger det, eventuelt hva som skjer hvis du følger det så og så lenge. Helt uten motivasjon eller noen ting ville det var i ca. 2 sekunder for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 vel, det starta ikke med en gang den gangen, det gikk vel tre-fire måneder før det begynte å bli så ille at jeg ikke hadde noen ting jeg skulle ha sagt -så da kan jeg si at jeg holdt ut i ca. 6mnd. Det var ikke mye igjen av meg som menneske etter dette for å si det sånn. Brukte flere år på å bygge opp bare det å føle seg som sitt eget menneske igjen, er langt i fra i mål men nå på et helt annet plan, jobber hardt enda. Anonymkode: 5c384...0a6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2016 17 timer siden, amativeReflection skrev: Hvilken type aktiviteter? F.eks hobbyer, som hvis du ikke liker å strikke, så måtte du sitte å strikke noen timer hver dag, hvis du ikke ville reise til et land, måtte du dra dit med fienden din og være sammen med han/henne under hele oppholdet, eller gå i fjellet hvis du ikke liker det. Bare tenk på at du måtte gjøre alle ting du ikke liker. 17 timer siden, Hjärtat skrev: Det er jo helt umulig å si når du ikke sier noe om hva som skjer dersom man ikke følger det, eventuelt hva som skjer hvis du følger det så og så lenge. Helt uten motivasjon eller noen ting ville det var i ca. 2 sekunder for min del. Ok la oss si motivasjonen var 5000 kr per dag
Guarana Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Jeg hadde nok ikke dødd av det, så holdt ut hadde jeg vel måtte så lenge som jeg ble holdt der.. men gal ville jeg nok blitt etter noen dager
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 Hvilken type tvang? Jeg hadde gjort alt i verden for barna mine f. eks. Hvis de var i fare skulle jeg greid det hele livet Anonymkode: 1db0e...a38
ajarRun Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 Jeg ville valgt Stacey Dooley, hun irriterer meg og hun reiser rundt i verden og sipper hele tiden. Men med en årslønn på 1 825 000 vill jeg nok holdt ut i fire-fem år slik at jeg kunne pensjonert meg. Å reise rundt i verden og se en heggemø sippe over forskjellige ting som ikke angår henne er nok det verste jeg kan forestille meg. Det positive er at jeg får reise, og kanskje kan bli med i noen dokumentarer. Regner også at jeg slipper boutgifter, og øvrige utgifter. Faen bare tanken irriterer meg. 3
FluffyJuggernaut Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Jeg ville nok ikke utsette meg selv for noe sånt, iallefall for penger.
happiest Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg ville valgt Stacey Dooley, hun irriterer meg og hun reiser rundt i verden og sipper hele tiden. Men med en årslønn på 1 825 000 vill jeg nok holdt ut i fire-fem år slik at jeg kunne pensjonert meg. Å reise rundt i verden og se en heggemø sippe over forskjellige ting som ikke angår henne er nok det verste jeg kan forestille meg. Det positive er at jeg får reise, og kanskje kan bli med i noen dokumentarer. Regner også at jeg slipper boutgifter, og øvrige utgifter. Faen bare tanken irriterer meg. Så sant, så sant 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 14 minutter siden, Evilposelos skrev: F.eks hobbyer, som hvis du ikke liker å strikke, så måtte du sitte å strikke noen timer hver dag, hvis du ikke ville reise til et land, måtte du dra dit med fienden din og være sammen med han/henne under hele oppholdet, eller gå i fjellet hvis du ikke liker det. Bare tenk på at du måtte gjøre alle ting du ikke liker. Ok la oss si motivasjonen var 5000 kr per dag 5000 kr per dag er da virkelig ingen motivasjon. Da kan man heller bare jobbe dag og kveld og plutselig har man opp mot 5000 pr dag (avhengig av hvor man jobber osv selvsagt) Anonymkode: a6999...2b8
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. august 2016 Forfatter #17 Skrevet 12. august 2016 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5000 kr per dag er da virkelig ingen motivasjon. Da kan man heller bare jobbe dag og kveld og plutselig har man opp mot 5000 pr dag (avhengig av hvor man jobber osv selvsagt) Anonymkode: a6999...2b8 Neivel. Jeg lurte egentlig bare på hvor lenge du tenker du kunne holde ut, men du sa du ikke visste, så da er den saken grei. Endret 12. august 2016 av Evilposelos
Hjärtat Skrevet 12. august 2016 #18 Skrevet 12. august 2016 8 timer siden, Evilposelos skrev: Ok la oss si motivasjonen var 5000 kr per dag Da hadde jeg måtte hatt noe helt konkret å spare til, så skulle jeg nok klart det til de pengene var oppspart:-)
Gjest Hapi Skrevet 12. august 2016 #19 Skrevet 12. august 2016 Ikke ett minutt, og ikke for noen pris. Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken. Det verste jeg vet er "guidede turer" og alle andre former for fellesturer og fellesaktiviteter der man må gjøre noe sammen, samtidig, som "nå skal vi se på det", "nå skal vi høre på det", arrrghh! Eneste motivasjonen for fellesting som kurs o.l. for meg er at det er noe som er dritgøy som jeg lærer noe kult av, eller blir bedre til noe jeg kan allered etc, jeg kan IKKE gjøre det for penger, særlig ikke noe jeg hater, med noen jeg hater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå