Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei! Jeg vurderer å ta kurs innenfor reklame eller grafisk design. MI har vært ett diskutert tema her. Og det virker som mange har dårlige erfaringer fra denne skolen. Er det noen som har forslag til andre skoler? -Frøya- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tårnfrid Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Du skal gå på Westerdals Reklameskole! Det er kreativt og inspirerende, mange rare (spennende) mennesker, og du får lett en jobb i reklamebransjen etterpå. Eller innen andre yrker som har med design og kommunikasjon å gjøre. Jeg har gått der, og det var helt topp.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei!Takk for svar. Vet du hvor jeg finner Westerdahl på internett!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Tårnfrid, jeg må nok korrigere deg litt. Du har helt rett når du foreslår Westerdals som skole for de som ønsker den kreative rettningen innen reklame og design. Men når du sier at det er lett å få jobb tar du nok skammelig feil. Det har aldrig vært lett å få jobb i et reklamebyrå. Mange Westerdals elever havner i andre grafiske stillinger etter skolen. Og akkurat nå er det magre og trange tider for mange av byråene. Så selve jobb jakten er ikke noe dans på roser. Men vi kan jo håpe at akkurat det kommer til å snu.. Jobber selv i reklamebyrå og ville aldri bytte til noe annet. Stor trives! -men dropp MI.... det er i allefall min personlige mening. ( mye penger lite skole) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #5 Del Skrevet 20. mars 2002 VinterFru, eller andre! Jeg ser etter jobb i et reklame-byrå, gjerne litt teknisk. Vet du om navnet på noen byråer? Helst ikke i Oslo, men gjerne på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest designfurie Skrevet 7. januar 2003 #6 Del Skrevet 7. januar 2003 Ta kontakt med Institutt for grafiske medier(IGM), de er spesialister på desktop verktøy og publisering både på nett og papir. De har mange korte kurs rettet mot folk som allerede jobber i bransjen - men også noen vekttalsstudier som går over et år. 10 vekttall - deltidsstudie Grafisk design med markedskommunikasjon og prosjektleelse - ta en titt på www.igm.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå