AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 I det siste har jeg lurt på hva som kjennetegner en falsk "venninne" og hva man kan gjøre dersom man har en eller flere. Her er noen punkter som jeg opplever blandet venner. • De skal ta en selfie sammen, men tar meg ikke med på bildet, selv i ditt egent hus og du sitter ved siden av personen. Du har faktisk en mulighet til og bli med. • Dem snakker bare om hvor bra de gjøre det og sammenligner seg med andre. • De kødder med alt du sier og tar deg ikke seriøst. Person 1 kan si " Jeg vil ha appelsin juice og person 2 " hehe, med litt sprit i eller" med en frekk stemme. • De vil aldri motivere deg til og satse høyere enn dem selv. • De svarer ikke alltid på om du kan få være med. • De vil være med dem kun når de har tid, bare for og utnytte tiden. • De presser deg til ting og snakker deg inn i situasjoner som du ikke vil. • De "inviterer seg selv" på planer du har sammen med venninner og endrer planene. • De er søte og snille kun når de vil ha noe med deg og gjøre. • De snakker dritt om deg bakryggen og de kan snakke stygt om andre til meg. Mange ganger så synes jeg de er snille mot hverandre i en liten periode, før det skjer noe. De skal smile og være ekstra hyggelig før de spør om du vil være med på en fest. Etter festen dumper de deg og lar deg gjøre ditt. Dersom noen har dårlige perioder så snakker de med dem for og få vite alt, og går bak ryggen og sier det til alle. De driter i deg etter den dårlige perioden er over. Jeg synes og mange kan være søte og snille i begynnelsen, men etter hvert ønsker de kontroll over deg. De ønsker hva du skal ha på deg, hva du skal si, gjøre og spise osv. • Er det noe dere har lyst og gi råd om? • Opplever eller har dere opplevd det før? • Kan dere fortelle noen erfaringer? Anonymkode: 885ab...766
Jerry Lee Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Til siste del av trådtittel.... Det skal jeg prøve å ta meg av... 😛 😎
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Toxic people- les om det, bare å kvitte seg med. Anonymkode: 53439...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Bare å komme seg bort fra slike mennesker, de vil deg og andre ikke noe godt. Anonymkode: 2f462...f06
Ulla Ullsokk Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Har kvittet meg med to av mine "nærmeste" venninner av samme grunn.
Jerry Lee Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Å...Beklager. Trudde dette var morounderforumet.
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 Slike mennesker er ikke noen man burde omgås med. Bli kvitt dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå