AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Beklager bruken av ordet stygt om damer, men de jeg møtte på fest var virkelige stygge. Stortsett klagde de om singeltilværelsen og hvorfor ingen ville ha de. Alle mennene var patetiske og kresne. Men på festen kom de med fettete hår, bart, bustete bryn og nese. Hudormer som skriker etter å komme ut. Gule eller brune tenner som ikke har vært borti tannbørste på år og dag. Jeg ymtet forsiktig om skjønnhetstips, men fikk rask hat-blikk mot meg. De nektet å "forandre" seg for en mann. Jeg var f.eks en slave for mannen min som kaster bort tiden min med å holde meg selv pen og lide for skjønnheten. Jeg var en sviker for feminismen osv. Da det var tid for å dra videre til neste fest, dro jeg hjem så jeg vet ikke hvordan det gikk med damene. Anonymkode: a45ef...c9d 13
Pås Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Hadde de virkelig nesene med på fest? Ikke rart de er singel nei... 31
Charmander Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager bruken av ordet stygt om damer, men de jeg møtte på fest var virkelige stygge. Stortsett klagde de om singeltilværelsen og hvorfor ingen ville ha de. Alle mennene var patetiske og kresne. Men på festen kom de med fettete hår, bart, bustete bryn og nese. Hudormer som skriker etter å komme ut. Gule eller brune tenner som ikke har vært borti tannbørste på år og dag. Jeg ymtet forsiktig om skjønnhetstips, men fikk rask hat-blikk mot meg. De nektet å "forandre" seg for en mann. Jeg var f.eks en slave for mannen min som kaster bort tiden min med å holde meg selv pen og lide for skjønnheten. Jeg var en sviker for feminismen osv. Da det var tid for å dra videre til neste fest, dro jeg hjem så jeg vet ikke hvordan det gikk med damene. Anonymkode: a45ef...c9d De kan skylde seg selv om det bildet du tegner her er riktig. 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Og ellers har du det bra..? Anonymkode: a311a...d35 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Hørtes nesten ut som en scene tatt fra et Ivo Caprino eventyr. Anonymkode: cf536...7af 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 18 minutter siden, Pås skrev: Hadde de virkelig nesene med på fest? Ikke rart de er singel nei... Og nesene var visst bustete også Anonymkode: 95956...fcf 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 Komisk innlegg... Men TS har et poeng. Det er lurt å tenke litt på utseendet. Det gjelder ikke bare i forhold til menn. Det gjelder i forhold til jobb/karriere også. Sånn er verden i dag. Og man kan være imot det så mye man bare vil, men man kan ikke endre andre enn seg selv. Anonymkode: b5607...c54 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Et såpass shabby utseende indikerer som regel mental sykdom. Om de var intellektuelt tilbakestående, deprimerte eller opplevd ekstreme traumer i barndommen. Når det er sagt er også overfokusering på utseende et tegn på en usunn mental helse Anonymkode: 3e4d6...76f 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 Hvor traff du disse damene? Jeg er selv en kvinne, som ikke er opptatt av skjønnhetshysteriet. Men jeg er da opptatt av hygiene, og se ren og pen ut. Altså at jeg er nydusjet, håret er rent og pent, pusser tenner flere ganger om dagen, napper bryn, tar vare på huden min, og kler meg pent. Men jeg bruker så og si aldri sminke. Og løse vipper, hår extension og dyre ansiktsbehandlinger og sånn, kunne ikke brydd meg mindre. Og sånne sjuskete damer som du prater om, ser jeg veldig sjelden. For de fleste bryr seg om hygiene, selv om de ikke sminker seg. Anonymkode: 8a5d9...298 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #12 Skrevet 11. august 2016 Det er veldig inn med bustete, mørke og tykke bryn for tiden. Det samme med ombre-hår - altså mørkt hår øverst og lysere nederst. Flere av mine venninner har fulgt denne trenden. Dette kombinert med pudder på en uren hud, gjør fort at en ser shabby og ustelt ut Anonymkode: 8b0e2...790 1
Hjärtat Skrevet 11. august 2016 #13 Skrevet 11. august 2016 Det merkeligste med dette er vel egentlig hvor mange damer med fett hår, brune tenner og klemmeklare kviser som var på denna festen, hørtes jo ut som det var ei litta gruppe. 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor traff du disse damene? Jeg er selv en kvinne, som ikke er opptatt av skjønnhetshysteriet. Men jeg er da opptatt av hygiene, og se ren og pen ut. Altså at jeg er nydusjet, håret er rent og pent, pusser tenner flere ganger om dagen, napper bryn, tar vare på huden min, og kler meg pent. Men jeg bruker så og si aldri sminke. Og løse vipper, hår extension og dyre ansiktsbehandlinger og sånn, kunne ikke brydd meg mindre. Og sånne sjuskete damer som du prater om, ser jeg veldig sjelden. For de fleste bryr seg om hygiene, selv om de ikke sminker seg. Anonymkode: 8a5d9...298 Jeg har heller aldri sett de før, men de er fra Oslo. Eller innflyttere. Jeg er ikke så veldig opptatt av utseende selv heller, men trimmer bryn og nesehårene og pusser tennene mine😊 Om det ikke var pga utseende de ikke fikk napp, så var det den sure holdningen de hadde til alt. Meg og en annen jente hadde de bare bestemt seg for å være kjip mot. De er forresten 35+ Anonymkode: a45ef...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager bruken av ordet stygt om damer, men de jeg møtte på fest var virkelige stygge. Stortsett klagde de om singeltilværelsen og hvorfor ingen ville ha de. Alle mennene var patetiske og kresne. Men på festen kom de med fettete hår, bart, bustete bryn og nese. Hudormer som skriker etter å komme ut. Gule eller brune tenner som ikke har vært borti tannbørste på år og dag. Jeg ymtet forsiktig om skjønnhetstips, men fikk rask hat-blikk mot meg. De nektet å "forandre" seg for en mann. Jeg var f.eks en slave for mannen min som kaster bort tiden min med å holde meg selv pen og lide for skjønnheten. Jeg var en sviker for feminismen osv. Da det var tid for å dra videre til neste fest, dro jeg hjem så jeg vet ikke hvordan det gikk med damene. Anonymkode: a45ef...c9d Neimen, kom de på fest MED nese? Den burde de ha kappet av i god tid før festen! Anonymkode: dabd8...113 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heller aldri sett de før, men de er fra Oslo. Eller innflyttere. Jeg er ikke så veldig opptatt av utseende selv heller, men trimmer bryn og nesehårene og pusser tennene mine😊 Om det ikke var pga utseende de ikke fikk napp, så var det den sure holdningen de hadde til alt. Meg og en annen jente hadde de bare bestemt seg for å være kjip mot. De er forresten 35+ Anonymkode: a45ef...c9d , ja, det er ingen tvil om at nesehårtrimming er en viktig del av de fleste kvinners velværerutiner. Disse damene på festen, de hadde vel nesehår som hang nedover haka? Anonymkode: 37bc9...11c
draug 75 Skrevet 12. august 2016 #17 Skrevet 12. august 2016 Jeg vet ikke om de var der at de "ville bli elsket for sin personliget, ikke for sitt utseende." Men generelt sett er det slik at like så viktig som at ei kvinen er født vakker, er at hun gjør det beste ut av det hun har. Det du beskriver så er det rett og slett skitne, usanitære - så at de hadde gjort det beste ut av det kan vi ikke si. Og i tillegg, som du sier, kjipe og sure. Egentlig ikke helt uvanlig, men overhode ikke attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #18 Skrevet 12. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: , ja, det er ingen tvil om at nesehårtrimming er en viktig del av de fleste kvinners velværerutiner. Disse damene på festen, de hadde vel nesehår som hang nedover haka? Anonymkode: 37bc9...11c Haha nei, så ille var det ikke. Men nesehårene var lange nok til at de var meget synlige. Anonymkode: a45ef...c9d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #19 Skrevet 12. august 2016 12 minutter siden, draug 75 skrev: Jeg vet ikke om de var der at de "ville bli elsket for sin personliget, ikke for sitt utseende." Men generelt sett er det slik at like så viktig som at ei kvinen er født vakker, er at hun gjør det beste ut av det hun har. Det du beskriver så er det rett og slett skitne, usanitære - så at de hadde gjort det beste ut av det kan vi ikke si. Og i tillegg, som du sier, kjipe og sure. Egentlig ikke helt uvanlig, men overhode ikke attraktivt. Jeg tror de var kjipe og sure fordi ingen menn ville ha de. De ser nok på andre damer som konkurrenter og er derfor kjipe mot de. Dette var en vennegjeng som tydeligvis oppmuntrer hverandre om at de er vakre slik de er. Før eller senere vil de forhåpentligvis innse at de selv kan gjøre noe med seg selv og bedre holdningen. Hun andre jenta som de var kjipe mot stammet og det gjorde dem narr av foran alle på festen. Meget unødvendig. Hver gang hun sa noe, var de raske med å avbryte henne og stammet ordene for henne. Anonymkode: a45ef...c9d
happiest Skrevet 12. august 2016 #20 Skrevet 12. august 2016 Det er nå en gang slik at man faktisk må gjøre seg litt attraktiv for å få gutter. Jeg mener ikke at må vokse seg, kjøpe nye og dyre klær, sminke seg masse osv. Men et minimum av hygiene er en bra start. Håret bør være nydusjet, deo under armene, skit under neglene kan vaskes vekk, sammenvokste øyenbryn kan nappes, rene klær ol. Og en annen ting, det hjelper nok ikke å klage over gutter på fest! Da virker det jo som de har noe i mot de. Det er jo turnoff. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå