AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Jeg er student og skal jobbe vedsiden av studiene i ny og ne. Jeg har blitt satt opp på en vakt som begynner ganske rett etter jeg er ferdig med forelesningene, så jeg rekker ikke å gå innom butikken for å kjøpe fjorland eller lignende.. Så da lurte jeg på hva slags mat som metter godt (middagsaktig) som tåler å ligge i sekken i ca. 7 timer..... Før jeg får kommet meg på jobb og får lagt maten i kjøleskapet. Har tenkt på sånn karbonader, men de blir kanskje sure av det de og. Takker i hvert fall for tips Anonymkode: 65400...18e
Dark Angelina Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Rett i koppen retter, havregrøt, wraps med forskjellige ingredienser..
penny_ Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Du kan jo kjøpe en matboks med kjøleelement. Du får sikkert plass til Fjordland oppi der om du bare tar posene ut av esken 2
happiest Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Lag maten dagen i forveien og frys ned. Ta opp om morgenen og legg i en matboks. Da tiner den sakte i løpet av dagen og er klar for mikroen på jobb. 4
HappyTear Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Når jeg var student laget jeg lasagne, gryteretter, gratenger og frøs ned i porsjonspakkninger. Tok opp av fryseren og rett i sekken når jeg dro på skolen, så perfekt tinet til jeg skulle spise. Både praktisk og økonomisk! =)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Men kjære vene, har du aldri laget deg en matpakke av noe slag før? Aldri gått på skole, vært på tur eller noe? Dette virket ekstremt hjelpeløst. Anonymkode: bb330...114
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men kjære vene, har du aldri laget deg en matpakke av noe slag før? Aldri gått på skole, vært på tur eller noe? Dette virket ekstremt hjelpeløst. Anonymkode: bb330...114 Det var vel strengt tatt ikke spørsmålet?? Man kan vel trenge litt inspo selv om man har laget matpakker tidligere... Anonymkode: 2bcc4...bae 3
Dark Angelina Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Den 12. august 2016 at 12.23, AnonymBruker skrev: Men kjære vene, har du aldri laget deg en matpakke av noe slag før? Aldri gått på skole, vært på tur eller noe? Dette virket ekstremt hjelpeløst. Anonymkode: bb330...114 Av og til står det stille og da er det kjekt med litt inspirasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå