AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Hei, jeg er en gutt i en alder av 22år, om 2mnd skal jeg reise til utlandet. Det betyr at jeg må vise frem kroppen min, men jeg er overhode ikke fornøyd med hvordan den er. Jeg er overhode ikke tjukk, men når jeg var mindre så var jeg ganske overvektig. Har nesten aldri trent i mitt liv og sliter nå veldig med overflødig fett om jeg kan kalle det det. Jeg har veldig mye løst fett rundt magen og hoftene som jeg gjerne vil få trent bort, jeg spiser ikke noe usunn mat og er ganske obs på hvilken mat jeg får i meg. Men hva kan jeg gjøre for at dette skal forsvinne iløpet av 2mnd? Jeg har ikke tilgang på treningssenter.. Håper noen har gode råd for en som ikke liker kroppen sin. Anonymkode: 764e0...d3a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Ts her, kan også si at jeg har tilgang til basseng som jeg kan bruke 3 dager i uka, går også fram og tilbake fra jobb vær dag. 2,1km en vei. Så og si bare nedover til jobb og bare oppover hjem fra jobb. kan det være lurt av meg å svømme en time, 3 dager i uka ? Anonymkode: 764e0...d3a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Trening er ikke nødvendig hvis du ser isolert på vektnedgang. Da er kostholdet viktigere. Trening har derimot andre gode effekter som gjør at det alltid er bra å trene. Det korte svaret er at for å få bort fettet må du innta mindre energi enn du forbruker. Hvis det stemmer at du ikke spiser noe "usunn" mat er løsningen å spise mindre enn du gjør i dag. Grunnen til at jeg skriver usunn i anførselstegn er fordi etter min mening finnes det ikke usunn mat, kun usunne mengder. Tenker da på vanlig mat, ikke godteri, snop, kaker, brus (godtesnop?). Anonymkode: c3a91...a44
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trening er ikke nødvendig hvis du ser isolert på vektnedgang. Da er kostholdet viktigere. Trening har derimot andre gode effekter som gjør at det alltid er bra å trene. Det korte svaret er at for å få bort fettet må du innta mindre energi enn du forbruker. Hvis det stemmer at du ikke spiser noe "usunn" mat er løsningen å spise mindre enn du gjør i dag. Grunnen til at jeg skriver usunn i anførselstegn er fordi etter min mening finnes det ikke usunn mat, kun usunne mengder. Tenker da på vanlig mat, ikke godteri, snop, kaker, brus (godtesnop?). Anonymkode: c3a91...a44 Okei, spiser rundt 2 måltider vær dag, som regel grovt brød med leverpostei og kylling uten tilbehør. Drikker ikke brus, spiser heller ikke godteri Anonymkode: 764e0...d3a
Strawberrygirl Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 Mener du overflødig hud? Hvis du har mye kan du vel søke om å få operere det bort? Men da må du sikkert ha forsøkt å trene det bort en god stund først. Hvertfall hvis du søker om å få det finansiert. Snakk med lege om det?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, spiser rundt 2 måltider vær dag, som regel grovt brød med leverpostei og kylling uten tilbehør. Drikker ikke brus, spiser heller ikke godteri Anonymkode: 764e0...d3a Hvis du kun spiser grovbrød med leverpostei og kylling uten tilbehør, vil jeg ikke si du spiser sunt. Du mangler masse vitaminer og mineraler og du får heller ikke i deg tilstrekkelig med sunt fett. Kroppen trenger også fett og grønnsaker. Anonymkode: c3a91...a44 1
♥Missy♥ Skrevet 11. august 2016 #7 Skrevet 11. august 2016 Her har det kommet veldig mnge gode råd, og svømming styrker kroppens muskler og strammer inn. Men som nevnt ovenfor handler det om ENERGI INN=ENERGI UT. Jo mere du trener, jo mere energi inn trenger du. Kroppen trenger sunne karbohydrater, proteiner og fett. Unngå sukker og usunt fett. Proteiner er det som metter mest, og grønnsaker er det som gir langsomme karbohydrater i tillegg til korn som du allerede spiser. Leverposteien inneholder ofte sukker. Jeg vet ikke hva slags type du spiser. Anbefaler deg å sjekke tallerkenmodellen. Den gir en fin pekepinn, og for all del, ikke ty til raske dietter og lavkarboråd osv. Ved å gå til jobb og hjem, hjelper det mye, og det virker som du har en viss kontroll på hva du må gjøre, men punkslanking fungerer ikke. Om du trenger videre hjelp kan det være lurt å skrive i detaljer hva du spiser samt høyde og vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå