Gå til innhold

Har startet livsstilsendring/ketolysekur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke tørt å veie eller måle meg. Jeg har lagt på meg 5 klesstørrelser på 2 år av å jobbe mye/spise usunt/sitte stille/drikke rødvin. Jeg var str 38 og bruker nå 46/48. Vekten tør jeg ikke anta engang. Jeg startet opp med ketolyse på mandag, så er nå på 4 dagen og føler meg så enormt mye bedre allerede. Planen er at jeg skal komme meg ned i str 40 i bukser i hvertfall, kommer ikke til å veie meg. Har alle klærne liggende som jeg brukte før, så jeg har mye å måle mot. 

Noen andre som har det likt? Føler alle er tøffe nok til å gå på vekta. 

Jeg drømte foresten i natt at jeg gikk rundt i en løs behagelig kjole, så hode er nok innstilt på forandring. Jeg har mistet mye selvtillit, sitter mye inne, gidder ikke kle meg skikkelig/sminke meg osv, noe jeg egentlig liker veldig godt, så nå klarte jeg endelig ta meg sammen. Håper jeg klarer det og får tilbake livet mitt!! 

Anonymkode: d3ea2...bde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er kuren/dietten lagt opp?

Ta til deg hver eneste lille oppmuntring og seier på veien, melk det for alt det er verd! Det er mye mer motiverende enn skam. Vekta er uansett et dårlig mål på både helse og hvordan du ser ut, for den svinger av seg selv hele tiden, og ikke minst går den ofte opp hvis man trener, selv om man blir slankere, fordi muskler veier mer enn fett.

Skrevet

Tusen takk @linsejesus. Jeg har lest meg opp masse på nettet den siste uken, i tillegg så vet jeg jo egentlig hvordan kostholdet bør være. Jeg har bare vært utrolig slapp de to siste årene. Jeg spiser kun karbfattig mat nå, det finnes mange lister på dette. Jeg er mett, ikke vondt i hodet og føler jeg har mer energi nå enn for bare få dager siden. Jeg kommer meg opp på morgenen lettere også. 

Håper det varer!!

Anonymkode: d3ea2...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...