Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 kan man merke om man har det?eventuelt hvilke symptoner..er redd jeg har det,skal til legen men vil bare høre om noen som har hatt det og merket noe?? takk for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Noen får symptomer, men de fleste ikke. har du noe du tror kan være symptomer? Klamydia er den vanligste kjønnsykdommen som er blant unge i dag. Jeg har hatt det, og samtlige av mine venner har hatt det. Man får det påvist hos lege, får medisiner og så går det bort. Ikke noe å være redd for om det oppdages i tide. Går enn for lenge kan det føre til sterilitet. Bra at du går til lege for å teste deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 egentlig ikke noe tegn...men hvor lenge gikk du med klamydia før du fant det ut?? det er en stund dsiden jeg sjekket meg,er litt redd for at jeg kan ha hatt det lenge uten at jeg vet det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 egentlig ikke noe tegn...men hvor lenge gikk du med klamydia før du fant det ut?? det er en stund dsiden jeg sjekket meg,er litt redd for at jeg kan ha hatt det lenge uten at jeg vet det da... Vet ikke hvor lenge jeg hadde det. Merket det da jeg ble gravid og tok tester av rutinemessige årsaker. Så fant de Klamydia, og jeg fant ut at typen hadde vært utro ble selvsagt slutt. 90% av kvinner får ingen symptomer i begynnelsen. Har du gått lenge med det, vil du som oftest få egglederbetennelse, og dette gir smerter i underlivet/nederste del av mage. Får du testet deg hos legesnart, går det bra. Ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Vet ikke hvor lenge jeg hadde det. Merket det da jeg ble gravid og tok tester av rutinemessige årsaker. Så fant de Klamydia, og jeg fant ut at typen hadde vært utro ble selvsagt slutt. 90% av kvinner får ingen symptomer i begynnelsen. Har du gått lenge med det, vil du som oftest få egglederbetennelse, og dette gir smerter i underlivet/nederste del av mage. Får du testet deg hos legesnart, går det bra. Ikke noe å bekymre seg over. oj, bare et spørsmål som ikke har noe med saken å gjøre... Beholdt du barnet selv om du gjorde det slutt med typen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Dersom det er Chlamydia får du resept på antibiotika, og denne er gratis. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 oj, bare et spørsmål som ikke har noe med saken å gjøre... Beholdt du barnet selv om du gjorde det slutt med typen? Ja, det beholdt jeg, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå