AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Del Skrevet 11. august 2016 Har jeg lov å parkere på P-plasser med strøm og lade min hybrid bil? Anonymkode: f0529...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Noen parkeringsplasser tillater det, andre tillater det ikke. Om det er skiltet med "Ladbar motorvogn" kan du trygt lade hybridbilen. Husk å løse bilett Anonymkode: d6afe...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 11. august 2016 #3 Del Skrevet 11. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jeg lov å parkere på P-plasser med strøm og lade min hybrid bil? Anonymkode: f0529...c4a Uansett lov eller ikke så blir du nok en torn i øyet på de som kjører elbil😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Del Skrevet 11. august 2016 Synes du skal gjøre det. For alt de vet er du tom for bensin. Jeg må stadig vente på pølsespisende elbil-sjåfører som parkerer på truckdieselpumpen. Jeg tror ikke de er tomme for diesel Anonymkode: b0eca...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #5 Del Skrevet 11. august 2016 Du må lese på skiltingen. Hadde du parkert i vår garasje på vår plass og tatt strømmfra vårt ladepunkt så hadde det ikke vært lovlig. Fordi vi betaler for strømmen og gir ikke strøm bort til andre. Anonymkode: 0b6bf...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå