Gå til innhold

Tips til høytlivstights som ikke er for lang i bena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter ny tights, men det er jo et hav å velge mellom. Så vil ikke bestille et bomkjøp (nok en gang) derfor spør jeg etter tips her :) 

høyt godt liv og ikke for lang i bena. 

Har allerede to av 2XU, så ikke vits å anbefale den. 

Anonymkode: 81de8...786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen altså? ☹️ Er jeg den eneste "dvergen" her inne? :fnise: 

Skrevet

Craft delta compression tights er min store favoritt! Bedre hold/kompresjon enn den vanlige 2xu -tightsen. Godt, høyt liv, sitter som et skudd, og rumpa blir myyye lekrere i denne enn i 2xu. :) Den fås i 7/8 lengde og vil da funke som vanlig lang tights for de som er litt kort i beina.

Skrevet

Mange av tightsene fra Rönisch er i 7/8 lengde. Hvis du er veldig kort, så blir den sikkert normal? 

Skrevet
2 timer siden, Engel skrev:

Craft delta compression tights er min store favoritt! Bedre hold/kompresjon enn den vanlige 2xu -tightsen. Godt, høyt liv, sitter som et skudd, og rumpa blir myyye lekrere i denne enn i 2xu. :) Den fås i 7/8 lengde og vil da funke som vanlig lang tights for de som er litt kort i beina.

Åh takk for tips :blomst: da skal jeg se om jeg finner den på nettet :) 

Skrevet
2 timer siden, Engel skrev:

Er det denne? https://www.getinspired.no/craft-delta-compression-long-tights-cr-1903231-9999.html?nosto=nosto-page-product1

ser den er satt mye ned i pris😍 Så HÅPER det der er den som er 7/8 i lengde.. Er det det, tror du? 

Skrevet

Ja, det er den. Og tror ikke man får den i full lengde så det er nok den som er 7/8 selv om det ikke sto der. Så hvis du passer de størrelsene som er igjen ville jeg bestilt, skikkelig kupp!:) (desverre ikke min størrelse igjen, ellers hadde jeg kjøpt en til jeg også) Bare en liten ting, de er trange i leggen, så hvis du mot formodning har kraftige legger så er den ikke å anbefale.

Gjest Tigress
Skrevet

Berre pass på at du kjøper rett storleik dersom du faktisk skal ha kompresjonseffekt. I kommentarfeltet står det at dei tilrår folk å gå opp ein storleik, fordi buksa er så trong, men det er jo faktisk det som er poenget: den skal vere skikkeleg pinetrong for å gje kompresjonseffekt. Eg prøvde denne ein gong, og brukte gode fem minutt på å få han på meg, men det er litt av poenget, altså.

Ikkje meininga å vere nedlatande, altså, men dei kommentarane på GetInspired tyda på at dei ikkje heilt hadde skjøna dette med kompresjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...