AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1 Skrevet 11. august 2016 Er på utkikk etter ny tights, men det er jo et hav å velge mellom. Så vil ikke bestille et bomkjøp (nok en gang) derfor spør jeg etter tips her høyt godt liv og ikke for lang i bena. Har allerede to av 2XU, så ikke vits å anbefale den. Anonymkode: 81de8...786
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Ingen altså? ☹️ Er jeg den eneste "dvergen" her inne? Anonymkode: 81de8...786
Engel Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Craft delta compression tights er min store favoritt! Bedre hold/kompresjon enn den vanlige 2xu -tightsen. Godt, høyt liv, sitter som et skudd, og rumpa blir myyye lekrere i denne enn i 2xu. Den fås i 7/8 lengde og vil da funke som vanlig lang tights for de som er litt kort i beina.
penny_ Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Mange av tightsene fra Rönisch er i 7/8 lengde. Hvis du er veldig kort, så blir den sikkert normal?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, Engel skrev: Craft delta compression tights er min store favoritt! Bedre hold/kompresjon enn den vanlige 2xu -tightsen. Godt, høyt liv, sitter som et skudd, og rumpa blir myyye lekrere i denne enn i 2xu. Den fås i 7/8 lengde og vil da funke som vanlig lang tights for de som er litt kort i beina. Åh takk for tips da skal jeg se om jeg finner den på nettet Anonymkode: 81de8...786
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 2 timer siden, Engel skrev: Craft delta compression tights er min store favoritt! Bedre hold/kompresjon enn den vanlige 2xu -tightsen. Godt, høyt liv, sitter som et skudd, og rumpa blir myyye lekrere i denne enn i 2xu. Den fås i 7/8 lengde og vil da funke som vanlig lang tights for de som er litt kort i beina. Er det denne? https://www.getinspired.no/craft-delta-compression-long-tights-cr-1903231-9999.html?nosto=nosto-page-product1 ser den er satt mye ned i pris😍 Så HÅPER det der er den som er 7/8 i lengde.. Er det det, tror du? Anonymkode: 81de8...786
Engel Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Ja, det er den. Og tror ikke man får den i full lengde så det er nok den som er 7/8 selv om det ikke sto der. Så hvis du passer de størrelsene som er igjen ville jeg bestilt, skikkelig kupp! (desverre ikke min størrelse igjen, ellers hadde jeg kjøpt en til jeg også) Bare en liten ting, de er trange i leggen, så hvis du mot formodning har kraftige legger så er den ikke å anbefale.
Gjest Tigress Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 Berre pass på at du kjøper rett storleik dersom du faktisk skal ha kompresjonseffekt. I kommentarfeltet står det at dei tilrår folk å gå opp ein storleik, fordi buksa er så trong, men det er jo faktisk det som er poenget: den skal vere skikkeleg pinetrong for å gje kompresjonseffekt. Eg prøvde denne ein gong, og brukte gode fem minutt på å få han på meg, men det er litt av poenget, altså. Ikkje meininga å vere nedlatande, altså, men dei kommentarane på GetInspired tyda på at dei ikkje heilt hadde skjøna dette med kompresjon.
maddiie Skrevet 14. august 2016 #9 Skrevet 14. august 2016 jeg er 1.60 men bruker å brette opp kantene Ellers har jeg en adidas tights i tøy (sort) som er ganske kort. Også merket BLACC er OK kort og billig https://www.sportamore.no/produkt/110282-blacc-electric-f-grarosa Dette kommer litt an på hvilken str du bestiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå