AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hvorfor er dere så snokete? Er det typisk for kg-damer å snoke? Faen altså, syns synd på kjærestene deres!!!! Snok på mobil, snok på pc, snok på nettbrett, åpne post, snok, snok, snok! Hørt om tillit? Eller er det et fremmedord for dere? Syns faen meg det dukker opp snoketråder hver dag og at 90% av dere er snokepetraer. Hilsen kvinne uten svin på skogen og uten noe å skjule som HATER snoking og verdsetter tillit. Anonymkode: f067e...343 1
Gjest antbug Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Ikke se på meg! Jeg har enda til gode å google noen eller søke dem opp i skattelistene. Jeg er kanskje for lite nysgjerrig. Mulig jeg ville snoket litt hvis jeg mistenkte at noen i min nærhet hadde begått en alvorlig forbrytelse
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Ehm, du skriver på kg, og mener at kg-damer snoker? Du er jo en kg-dame når du er på kg. Spør heller de det gjelder. Jeg er nemlig også kg-dame, og jeg har aldri snoket. Anonymkode: c6b0b...b18
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere så snokete? Er det typisk for kg-damer å snoke? Faen altså, syns synd på kjærestene deres!!!! Snok på mobil, snok på pc, snok på nettbrett, åpne post, snok, snok, snok! Hørt om tillit? Eller er det et fremmedord for dere? Syns faen meg det dukker opp snoketråder hver dag og at 90% av dere er snokepetraer. Hilsen kvinne uten svin på skogen og uten noe å skjule som HATER snoking og verdsetter tillit. Anonymkode: f067e...343 Mange av de som snoker, gjør det jo med god grunn, fordi mannen deres har ødelagt tilliten! Anonymkode: 21454...554 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Dere forstår hva jeg mener. Svært mange snokere her. Bra dere to ikke snoker. Tommel opp. Anonymkode: f067e...343
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere så snokete? Er det typisk for kg-damer å snoke? Faen altså, syns synd på kjærestene deres!!!! Snok på mobil, snok på pc, snok på nettbrett, åpne post, snok, snok, snok! Hørt om tillit? Eller er det et fremmedord for dere? Syns faen meg det dukker opp snoketråder hver dag og at 90% av dere er snokepetraer. Hilsen kvinne uten svin på skogen og uten noe å skjule som HATER snoking og verdsetter tillit. Anonymkode: f067e...343 Og 99.9% av de trådene viser det seg at partneren var utro. Og du velger å peke fingeren på den som fant ut av utroskapen istedet for den som begår utroskapen? Jaja, kos deg du. Med dine rosamalte vegger i lala land. Anonymkode: 557ff...fe2 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 4 minutter siden, antbug skrev: Ikke se på meg! Jeg har enda til gode å google noen eller søke dem opp i skattelistene. Jeg er kanskje for lite nysgjerrig. Mulig jeg ville snoket litt hvis jeg mistenkte at noen i min nærhet hadde begått en alvorlig forbrytelse Mener snoking på kjærestens mobil og andre private enheter. Googling blir litt annerledes. Anonymkode: f067e...343
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Skrevet 11. august 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dere så snokete? Er det typisk for kg-damer å snoke? Faen altså, syns synd på kjærestene deres!!!! Snok på mobil, snok på pc, snok på nettbrett, åpne post, snok, snok, snok! Hørt om tillit? Eller er det et fremmedord for dere? Syns faen meg det dukker opp snoketråder hver dag og at 90% av dere er snokepetraer. Hilsen kvinne uten svin på skogen og uten noe å skjule som HATER snoking og verdsetter tillit. Anonymkode: f067e...343 Underskriften burde heller være "hilsen kvinne som liker å svartmale andre kvinner for å sette seg selv i et bedre lys og få skryt fra menn" Jeg snoker ikke. For det første synes jeg ikke det er greit og for det andre har jeg ingen grunn til det heller da mannen min er åpen og ærlig og i tillegg sterk motstander av utroskap. Anonymkode: 297ae...cf8
Jerry Lee Skrevet 11. august 2016 #9 Skrevet 11. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av de som snoker, gjør det jo med god grunn, fordi mannen deres har ødelagt tilliten! Anonymkode: 21454...554 Og da bare MÅ kvinnen synke ned på samme nivå og ødelegge tillit med snoking? Om mannen har ødelagt tilliten...drit i snokinga. Bare gå.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og 99.9% av de trådene viser det seg at partneren var utro. Og du velger å peke fingeren på den som fant ut av utroskapen istedet for den som begår utroskapen? Jaja, kos deg du. Med dine rosamalte vegger i lala land. Anonymkode: 557ff...fe2 Mange her inne snoker uansett og er sykelig sjalu. Bare sjekk trådene. Jeg nekter å tro at 99,9% av partnere av snokehøner er utro. Så mange utro menn er det ikke. Ja, mange er utro, men ikke alle! ikke alle menn er svin! Snoking er det frekkeste som fins! Å bli snoka på når man er uskyldig er akkurat like jævlig som å bli vært utro mot. Jeg har opplevd begge deler. Anonymkode: f067e...343
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #11 Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og da bare MÅ kvinnen synke ned på samme nivå og ødelegge tillit med snoking? Om mannen har ødelagt tilliten...drit i snokinga. Bare gå. Vel, om han har vært utro før, og hun holder sammen med han og prøver, pga barna. I mange tilfeller er det ikke lett å bare gå. Anonymkode: 21454...554
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #12 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og da bare MÅ kvinnen synke ned på samme nivå og ødelegge tillit med snoking? Om mannen har ødelagt tilliten...drit i snokinga. Bare gå. Men jeg er egentlig enig med deg Jerry. Kloke ord! Anonymkode: 21454...554
Gjest antbug Skrevet 11. august 2016 #13 Skrevet 11. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener snoking på kjærestens mobil og andre private enheter. Googling blir litt annerledes. Anonymkode: f067e...343 Vel, jeg har aldri snoket på private enheter heller. Jeg er nesten et helgen, tror jeg. Som deg.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 3 minutter siden, antbug skrev: Vel, jeg har aldri snoket på private enheter heller. Jeg er nesten et helgen, tror jeg. Som deg. Anonymkode: 48bfa...027
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, antbug skrev: Vel, jeg har aldri snoket på private enheter heller. Jeg er nesten et helgen, tror jeg. Som deg. Er dette deg? Anonymkode: 48bfa...027
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #16 Skrevet 11. august 2016 7 minutter siden, antbug skrev: Vel, jeg har aldri snoket på private enheter heller. Jeg er nesten et helgen, tror jeg. Som deg. Sorry siteringen vil ikke virke, gidder ikke prøve mer Anonymkode: 48bfa...027
Gjest antbug Skrevet 11. august 2016 #17 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sorry siteringen vil ikke virke, gidder ikke prøve mer Anonymkode: 48bfa...027 Hehe, det er greit. Det var sikkert ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #18 Skrevet 11. august 2016 3 minutter siden, antbug skrev: Hehe, det er greit. Det var sikkert ikke meg. Anonymkode: 48bfa...027
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 #19 Skrevet 11. august 2016 Det er mange tråder utenom det også. Diskusjoner om IS, sminke, klær, dagbøker, blogger/logger og politikk samt en haug med generaliseringer. Rampelyset og musikksiden har også masse annet enn snoking og utroskap.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #20 Skrevet 11. august 2016 8 minutter siden, antbug skrev: Hehe, det er greit. Det var sikkert ikke meg. Jaja, jeg skaffet litt action i tråden, og den ornansje Poplulært på nyeste innlegg Skikkelig spamming Anonymkode: 48bfa...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå