AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hei! Ser dyrebeskyttelsen i nærheten av meg søker flere fosterhjem, og jeg har veldig lyst. Det eneste er at leiligheten vår er liten, ca 37kvadrat. Både jeg og samboeren har hatt både katter og hunder helt fra vi var små og har masse kjærlighet å gi Tenker hovedsakelig på katt siden leiligheten ikke er så stor.. Men er så usikker på om det blir for lite uansett? Vi jobber kveldsskift og morgenskift stort sett om hverandre så katten vil ikke være så mye alene. Maks 4-5timer Vi har lov å ha dyr, og ingen av oss har allergier. Heller ingen barn. Men så var det det med plassen da.. Er redd det blir for lite? Tenker hvis katten blir hos oss en stund, om den blir rastløs? Vi bor midt i sentrum så eneste muligheten den har til å være ute blir i bakgården (asfaltert så ikke så mye natur dessverre) Tenkte å høre her før jeg evt tar kontakt med dyrebeskyttelsen, for å høre om det i det hele tatt er noe vits å spørre Anonymkode: d004a...c11 2
Tvist Skrevet 11. august 2016 #2 Skrevet 11. august 2016 Tror nok det går fint. Greit å henge opp litt hyller el. og et stort klorestativ, så går nok det fint.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #3 Skrevet 11. august 2016 Det går helt fint. Fosterhjem er bare midlertidig og det er mangel på fosterhjem, så de vil ikke si nei pga størrelsen på leiligheten din. 37 kvm er ikke så lite heller. Jeg er fosterhjem for FOD og det er flere av fosterhjemmene der som har vanlig små byleligheter. Anonymkode: e95bf...4d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå