AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Har datet en i 2 mnd. Ser hverandre kanskje 1 gang i uken, noe jeg synes er for lite, men vi bor 1 time unna hverandre og han bor hjemme for øyeblikket så det blir kleint at jeg kommer til han. Det er jo derfor egentlig opp til han hvor ofte vi møtes. Når vi er sammen er vi som kjærester og han sier han vil flytte sammen med meg etterhvert. Vi har masse felles ønsker i livet og interesser, derfor passer vi godt sammen, men vi er ikke sammen. Han ønsker ikke å stresse med jenter som han så fint sa. Så jeg har vel ikke annet valg enn å respektere dette selv om jeg kunne tenkt meg å bli sammen med han nå.. Det er likevel noen røde flagg slik som det at han vil drøye det å bli sammen, møtes sjeldent, sender meldinger hver dag, men for det meste om vær og vind. Og det at vi til helgen har avtalt å ut å spise sammen. Regnet med at han skulle være med hjem til meg etterpå, men da skulle han visst på fest. En fest som kameraten han sin inviterte meg på når han hadde på høyttaler når de snakket på telefonen... Men han har visst tenkt å dra der uten meg, for jeg måtte spørre han selv om det var den festen som kompisen invitertw meg på. Når han bekreftet dette skrev jeg at det var hyggelig han ville ta meg med og jeg fikk da som svar at jeg måtte bare hive meg med hvis jeg ville det. Jo, takk følte meg veldig ønsket der av han... Jeg liker han godt når vi først er sammen, men disse tingene plager meg. Er så usikker på han. Virker som kompisene er mye mer interessante enn meg... Anonymkode: d9479...4d4
Ardenus Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Høres ut som at han setter kompiser først ja.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Han er en tenåring. Anonymkode: 7648f...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #4 Skrevet 11. august 2016 Han er nok ikke helt på samme ståsted som deg akkurat nå, og kan muligens ikke være der heller akkurat Nå. Men hvis du er villig til det, så får du gi det litt tid og ikke pushe. Anonymkode: 4f4b6...9de
Zouk Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Virker som han vil ha selskap når det passer ham, men ikke vil ha en situasjon der du kan begynne å forvente ting. Spesielt episoden med festen hadde fått meg til å lure hvis jeg var deg. Det positive er jo at kompisen hadde hørt om deg, men ville ikke lagt veldig mye vekt på akkurat det i og med at daten ikke så det som en selvfølge at du skulle være med på fest når du hadde blitt invitert. Skjønner godt du er utrygg. Jeg hadde ikke orket, han ønsker tydeligvis ikke å forplikte seg til deg. Det kan jo endre seg, spørsmålet er om du orker å vente. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå