AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Noen skrev dette. Jeg synes det høres litt rart ut.... Anonymkode: 93cf5...8dd
Forundret.. Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Det er vel heller hudpleiere som gjør det. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, Forundret.. skrev: Det er vel heller hudpleiere som gjør det. Det høres bedre ut Takk for svar! Anonymkode: 93cf5...8dd
fuglekvitter__ Skrevet 11. august 2016 #5 Skrevet 11. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen skrev dette. Jeg synes det høres litt rart ut.... Anonymkode: 93cf5...8dd Det høres fjernt ut. Det finnes voks man kan få hos hudpleieren til å bruke på leggene, men jeg tviler på at det finnes. I sex & the city så jeg at noen vokset underlivet hos en hudpleier. Hvem vet - kanskje det også finnes.
FluffyJuggernaut Skrevet 11. august 2016 #6 Skrevet 11. august 2016 Jeg leste også det, men jeg tror det hun mente var at frisør og hudpleier jobbet på samme salong. Det er iallefall ikke en jobb frisører gjør. Så om man ikke gjør det hjemme, så må man til hudpleier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå