AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg ble sammen med kjæresten min for 1 måned siden, vi har det fint sammen og rotet i to måneder før vi ble sammen. Jeg er klar over at han "avsluttet" et forhold som ikke varte så lenge før vi ble sammen, han har ikke snakket om henne i det hele tatt, men de felles vennene vi har har fortalt meg (før vi ble sammen) at han hadde vansker med å komme over denne jenta. I sted lånte jeg telefonen hans og fant ut at han har tatt kontakt med henne og lurt på om de skal møtes neste gang hun er i byen......... Vet ikke hva jeg skal tenke. Anonymkode: ece6c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Del Skrevet 10. august 2016 Du er en rebound..... dropp han asap Anonymkode: 34863...130 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Del Skrevet 10. august 2016 Dere har vært sammen EN mnd. Bruk TID på å bli kjent. Anonymkode: 16e6a...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Del Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har vært sammen EN mnd. Bruk TID på å bli kjent. Anonymkode: 16e6a...a2e De har jo kjent hverandre i noen måneder før de ble sammen.. Anonymkode: cee4a...830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Del Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har jo kjent hverandre i noen måneder før de ble sammen.. Anonymkode: cee4a...830 Noen mnd er uansett ikke lang tid. Men hvis han skrev dette etter at han møtte deg ts, er det et dårlig tegn. Høres ut som han ikke er feridg med sin tidligere eks/dame/flørt. DERFOR mener jeg at man skal bruke TID før man går fullt og helt inn i noe, for man aner ikke hvor den andre er mentalt... Anonymkode: 16e6a...a2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Del Skrevet 10. august 2016 Kanskje han ønsker å fortelle henne om deg, og at han har gått videre. Si farvel. Synes det er helt OK, men han bør snakke med deg før han faktisk ser henne. Anonymkode: 4ca0e...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Del Skrevet 10. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har vært sammen EN mnd. Bruk TID på å bli kjent. Anonymkode: 16e6a...a2e <3 Anonymkode: ea479...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #8 Del Skrevet 10. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har jo kjent hverandre i noen måneder før de ble sammen.. Anonymkode: cee4a...830 Stemmer! 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mnd er uansett ikke lang tid. Men hvis han skrev dette etter at han møtte deg ts, er det et dårlig tegn. Høres ut som han ikke er feridg med sin tidligere eks/dame/flørt. DERFOR mener jeg at man skal bruke TID før man går fullt og helt inn i noe, for man aner ikke hvor den andre er mentalt... Anonymkode: 16e6a...a2e Jeg skjønner ikke hvorfor han har tatt kontakt med henne, de er ikke venner, så han har ingen grunn til å ta kontakt med denne kvinnen. Det jeg er redd for er at han har kontaktet henne for å se om om hun er keen på han, jeg og kjæresten er ikke sammen offentlig enda. Åhh, så jævlig dårlig gjort.... 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han ønsker å fortelle henne om deg, og at han har gått videre. Si farvel. Synes det er helt OK, men han bør snakke med deg før han faktisk ser henne. Anonymkode: 4ca0e...4ee Det er det jeg ikke forstår, hvorfor skal han fortelle henne at han har gått videre? De har ikke kontakt ellers.... Anonymkode: ece6c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #9 Del Skrevet 10. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en rebound..... dropp han asap Anonymkode: 34863...130 Det syns jeg var slemt å si... Anonymkode: ece6c...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #10 Del Skrevet 10. august 2016 Skjønner det gjør vondt, TS ❤️ Syns mange av kommentarene her inne er merkelige. At han vil møte henne på byen (i fylla, mest sannsynlig) er ikke et godt tegn, heller ikke at han i det hele tatt føler behovet for å treffe henne etter at han ble sammen med deg. Da skal man legge tidligere flørter bak seg, og fokusere på den man er sammen med. Men snoket du på mobilen hans? Det gjør det litt verre om du skal konfrontere han. Da må du nesten bare være ærlig, si du hadde en dårlig magefølelse og gikk inn på meldingene hans, og så at han hadde snakket med henne. Jeg ville bare spurt han rett ut om hvorfor han pratet med en tidligere flørt imens han er sammen med deg. Anonymkode: e5bfb...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #11 Del Skrevet 10. august 2016 Hvis du synes at han har trått over din grense for hva du synes er greit så synes jeg at du skal vise det. Gjerne med at du gjør det slutt med han og sier hvorfor. Så kan dere se senere etter noen måneder om dere tar opp kontakten igjen og date igjen. Hvis han er interessert i bare deg og vil ha deg vil han gjøre en innsats. Men bare hvis han har lært. For hvis du lar han styre på så vil han miste respekt for deg og lettere fortsette i samme duren, og stadig flytte grensen. Anonymkode: cee4a...830 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #12 Del Skrevet 10. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han ønsker å fortelle henne om deg, og at han har gått videre. Si farvel. Synes det er helt OK, men han bør snakke med deg før han faktisk ser henne. Anonymkode: 4ca0e...4ee Lol, lite sannsynlig. Dette kunne han hatt sagt på melding om han absolutt måtte, men nei, han vil nok møte henne på fylla av andre grunner. Anonymkode: e5bfb...dc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #13 Del Skrevet 10. august 2016 Vet du hvilket forhold de hadde ts? Av og på forhold? Da kan det fortsatt være sterke følselser der... Vet du hvem som avsluttet det? Vet du om hun er singel og om hun er interssert i han? Hvordan er han ellers mot deg? Er han interessert i deg? Anonymkode: 16e6a...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #14 Del Skrevet 10. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det gjør vondt, TS ❤️ Syns mange av kommentarene her inne er merkelige. At han vil møte henne på byen (i fylla, mest sannsynlig) er ikke et godt tegn, heller ikke at han i det hele tatt føler behovet for å treffe henne etter at han ble sammen med deg. Da skal man legge tidligere flørter bak seg, og fokusere på den man er sammen med. Men snoket du på mobilen hans? Det gjør det litt verre om du skal konfrontere han. Da må du nesten bare være ærlig, si du hadde en dårlig magefølelse og gikk inn på meldingene hans, og så at han hadde snakket med henne. Jeg ville bare spurt han rett ut om hvorfor han pratet med en tidligere flørt imens han er sammen med deg. Anonymkode: e5bfb...dc1 Han hadde skrevet meldingen forrige uke, på en tirsdag, på ettermiddagen. Jeg skjønner heller ikke behovet for å møtte henne, det var hun som ikke var så interessert og avsluttet forholdet.... Det gjør vondt å vite det, hadde det vært han som avsluttet det, men..... Jeg fikk låne telefonen og sjekket innboksen hans, hadde ingen mistanker, men så så jeg navnet hennes.... Og hvorfor i søren har ikke han slettet meldingene? Han har ikke slettet de "søte" meldingene de har sendt til hverandre før han møtte meg. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du synes at han har trått over din grense for hva du synes er greit så synes jeg at du skal vise det. Gjerne med at du gjør det slutt med han og sier hvorfor. Så kan dere se senere etter noen måneder om dere tar opp kontakten igjen og date igjen. Hvis han er interessert i bare deg og vil ha deg vil han gjøre en innsats. Men bare hvis han har lært. For hvis du lar han styre på så vil han miste respekt for deg og lettere fortsette i samme duren, og stadig flytte grensen. Anonymkode: cee4a...830 Jeg er skikkelig forelsket og orker ikke tanken på å gjøre det slutt, men dette river i hjertet. Vet ikke om han er villig til å kjempe med tanke på at vi ikke har vært sammen så lenge... 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, lite sannsynlig. Dette kunne han hatt sagt på melding om han absolutt måtte, men nei, han vil nok møte henne på fylla av andre grunner. Anonymkode: e5bfb...dc1 Han ville ikke møte henne på fylla... Er det et godt tegn? Anonymkode: ece6c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #15 Del Skrevet 10. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvilket forhold de hadde ts? Av og på forhold? Da kan det fortsatt være sterke følselser der... Vet du hvem som avsluttet det? Vet du om hun er singel og om hun er interssert i han? Hvordan er han ellers mot deg? Er han interessert i deg? Anonymkode: 16e6a...a2e De var aldri offisielt sammen, men han hadde sterke følelser for henne, hun var ikke så keen og avsluttet forholdet. Han har ikke snakket om henne, men dette har jeg hørt fra venner. Hun er singel, men hun avviste forslaget hans om å møtes... Hun skrev at hun ikke kunne møtes da, og så ønsket hun han en fin dag. Så patetisk egentlig. Han behandler meg veldig bra, han er ikke den som viser intense følelser, men han er god og snill med meg. Anonymkode: ece6c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #16 Del Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde skrevet meldingen forrige uke, på en tirsdag, på ettermiddagen. Jeg skjønner heller ikke behovet for å møtte henne, det var hun som ikke var så interessert og avsluttet forholdet.... Det gjør vondt å vite det, hadde det vært han som avsluttet det, men..... Jeg fikk låne telefonen og sjekket innboksen hans, hadde ingen mistanker, men så så jeg navnet hennes.... Og hvorfor i søren har ikke han slettet meldingene? Han har ikke slettet de "søte" meldingene de har sendt til hverandre før han møtte meg. Jeg er skikkelig forelsket og orker ikke tanken på å gjøre det slutt, men dette river i hjertet. Vet ikke om han er villig til å kjempe med tanke på at vi ikke har vært sammen så lenge... Han ville ikke møte henne på fylla... Er det et godt tegn? Anonymkode: ece6c...e5a Ærlig talt. Nå må du gå inn i deg selv her! Jeg har ikke slettet noen av mld eller bilder ifra tidligere personer i livet mitt. Hvorfor? Fordi jeg liker å ta vare på minner. Dere har vært sammen i EN mnd. Jeg gjentar EN mnd. Så han skal liksom slette alt av mld ifra hans tidligere historier, og hva hvis det blir slutt mellom dere? Da gar han ingen sånne minner lenger. Det høres også ut som at han ikke er ferdig med henne. Sånn går det når fok idag rusher inn i et nytt forhold FØR de har fordøyd det forrige forholdet sitt..! Anonymkode: 16e6a...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #17 Del Skrevet 10. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ville ikke møte henne på fylla... Er det et godt tegn? Anonymkode: ece6c...e5a Virker jo som han liker henne mer når han ikke vil møte henne på fylla, tenker jeg. Men jeg vet ikke. Hvis hun ikke vil ha han, kommer han jo ingen vei med henne. Vet du hvor lenge siden det ble slutt mellom dem? Anonymkode: 16e6a...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #18 Del Skrevet 10. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt. Nå må du gå inn i deg selv her! Jeg har ikke slettet noen av mld eller bilder ifra tidligere personer i livet mitt. Hvorfor? Fordi jeg liker å ta vare på minner. Dere har vært sammen i EN mnd. Jeg gjentar EN mnd. Så han skal liksom slette alt av mld ifra hans tidligere historier, og hva hvis det blir slutt mellom dere? Da gar han ingen sånne minner lenger. Det høres også ut som at han ikke er ferdig med henne. Sånn går det når fok idag rusher inn i et nytt forhold FØR de har fordøyd det forrige forholdet sitt..! Anonymkode: 16e6a...a2e Vi har ikke bare vært sammen i en måned, vi rotet i to måneder før vi ble sammen. Vi kjente hverandre litt før også. Trenger man å ta vare på sånne minner da når man finner seg en ny kjæreste? Hvorfor ha slike romantiske meldinger sendt fra andre enn kjæresten din? Hvorfor høres det ut som at han ikke er ferdig med henne? Han ville bare møte henne da han fant ut at hun var i området, men det sårer meg så klart Hvorfor bruke mer tid på en dame som har såret han? Anonymkode: ece6c...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #19 Del Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke bare vært sammen i en måned, vi rotet i to måneder før vi ble sammen. Vi kjente hverandre litt før også. Trenger man å ta vare på sånne minner da når man finner seg en ny kjæreste? Hvorfor ha slike romantiske meldinger sendt fra andre enn kjæresten din? Hvorfor høres det ut som at han ikke er ferdig med henne? Han ville bare møte henne da han fant ut at hun var i området, men det sårer meg så klart Hvorfor bruke mer tid på en dame som har såret han? Anonymkode: ece6c...e5a Noen sletter aldri meldinger, så akkurat dette må ikke nødvendigvis være noe. Hvorfor han vil møte henne må du nesten spørre han om. Anonymkode: 9ca28...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #20 Del Skrevet 10. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker jo som han liker henne mer når han ikke vil møte henne på fylla, tenker jeg. Men jeg vet ikke. Hvis hun ikke vil ha han, kommer han jo ingen vei med henne. Vet du hvor lenge siden det ble slutt mellom dem? Anonymkode: 16e6a...a2e Det er verre å møte noen på byen på fylla. Hun virker så rar, først liker hun han, holder han på gress, så forsvinner hun. De avsluttet det 2 måneder før vi begynte å rote, tror jeg. Anonymkode: ece6c...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå