Gå til innhold

...ler meg ihjel...

Rødhette

Anbefalte innlegg

For å si det sånn, så håper jeg ikke dere representerer et gjennomsnitt av den norske befolkning (på det intellektuelle plan)... Maken til vås og tull skal man lete lenge etter! Her florerer skrivefeilene, synspunktene svarer stort sett til en umoden femtenårings og det diskuteres ikke annet enn slanking og utroskap. At det er mulig.

Enkelte her inne har virkelig åpnet øynene mine, jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å synke så dypt. Dumheten når stadig nye grenser.

Er dette et slags forum for alenemødre og sosialklienter?

Rødhette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her av den enkle grunn at jeg liker å føle meg overlegen.

Rødhette

...morer meg stort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødhette, er du søstera til Waco eller? :sjarmor:

Dersom meningen er å fremprovosere ulike meninger og få til en saklig diskusjon, så hadde det kanskje vært en idé å opptre litt mer voksent.

Grow up, girl! Folk er forskjellige. Og KG har en diskusjonstråd for enhver mening og anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi da Rødhette? :o

Hvem er du som tror du har rett til å heve deg over alle andre?

Innlegget ditt tyder egentlig på at du er en person som føler deg underlegen, men prøver å heve deg over alle andre ved å skrive som du gjør. Det er jo sån mobberne er, de skjuler at de føler seg underlegen ved å være stygg mot andre.

Jeg håper virkelig at du ikke representerer gjennomsnitte av den norske befolkning for en sån intolerant verden vil jeg ikke ta del i.

Har du foresten hørt om dysleksi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel innrømme at den tanken slo meg også. :D

Man er vel litt dum som gidder svarer på et sånt inlegg men jeg kunne ikke dy meg. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke min feil at jeg er utstyrt med litt mer hjernebagasje enn visse andre her?

Rødhette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har vært useriøs helt fra starten, og jeg ser ingen grunn til at den skal bli lenger. Lukkes. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...