AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 Har rosacea og sliter med ekstrem rødme i hele ansiktet. Hva slags sminke er bra til å dekke det ? Har prøvd mye forskjellig med rødheten lyser gjennom uansett. Anonymkode: cb7ff...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurkemeie Skrevet 10. august 2016 #2 Del Skrevet 10. august 2016 Søk på "dermacol makeup cover" på eBay! Den bruker jeg. Jeg synes den dekker veldig bra Jeg har ikke påvist rosacea, men jeg er alltid litt rød, særlig på det ene kinnet. I tillegg varer den "evig" synes jeg. Tror den er ment for teatersminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 10. august 2016 #3 Del Skrevet 10. august 2016 Har du prøvd color correcting? Bruk en grunn concealer på de røde områdene før du tar på foundation etc (dersom du bruker foundation) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 10. august 2016 #4 Del Skrevet 10. august 2016 prøvd solarium? hjelper godt. (jeg vet det ikke er "sminke") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Del Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, temolitus skrev: Har du prøvd color correcting? Bruk en grunn concealer på de røde områdene før du tar på foundation etc (dersom du bruker foundation) Blir fryktelig kakete.. Anonymkode: d4c7d...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 10. august 2016 #6 Del Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir fryktelig kakete.. Anonymkode: d4c7d...337 Ikke hvis man gjør det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg ville kjøpt MAC pro longwear consealer og brukt dette som underlag for foundationen der man er rødest. Denne er veldig dekkende Få hjelp av de ansatte til å velge farge. Anonymkode: 30444...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #8 Del Skrevet 11. august 2016 Er ikke bare små områder jeg skal dekke. Sånn som i dag er panna , og hele ansiktet knallrødt. Ikke en eneste blek flekk. Må ha over hele. Anonymkode: cb7ff...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkuratnå Skrevet 11. august 2016 #9 Del Skrevet 11. august 2016 Prøv en primer eller BB/CC-creme først med grønn farge. Det funket da jeg var plaget med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2016 #10 Del Skrevet 11. august 2016 Den 10.8.2016 at 20.08, AnonymBruker skrev: Har rosacea og sliter med ekstrem rødme i hele ansiktet. Hva slags sminke er bra til å dekke det ? Har prøvd mye forskjellig med rødheten lyser gjennom uansett. Anonymkode: cb7ff...870 http://www.sephora.com/foundation-makeup? Og så haker du av for alternativet full under Coverage. Mange skryter av Born this Way foundation av Too Faced. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #11 Del Skrevet 12. august 2016 Marc jacobs remarcable foundation, denne dekker ALT! Og da mener jeg ALT. Den er jo veldig dyr, tror jeg betalte 800 kr for den med frakt, moms osv fra sephora. (Eneste nettsiden du kan få tak i den på for oss i Norge). Men den er ganske drøy så du har den lenge. Står at 4 dråper av den skal dekke hele ansiktet, tror jeg bruker 5-6 over hele og jeg har mye acne. Jeg sminket en venninne som har samme problemet som deg, og hun var nesten ikke til å kjenne igjen, det var ikke en eneste rødt område på hun og hele ansiktet hennes er ganske så rødt. Så den anbefaler jeg at du prøver! Også liker jeg å påføre den med ELF sin kabuki brush faktisk! Anonymkode: ebf74...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #12 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg bruker Clinque sin primer - colour corrects redness (en annen primer fungerer like fint - det er mest for at sminken skal holde lengre), La Roche Posay CC cream for Rosacea og børster over med en lys mineral foundation og noen ganger mineral viel. Det dekker ganske godt for meg og ser naturlig ut. Den CC creamen kan være litt mørk om vinteren, men da bruker jeg en lysere foundation over. Det blendes godt inn. Min erfaring er at det sitter bedre om jeg bruker en fuktighetskrem først. CC kremen er meget drøy i bruk. Jeg hadde min forrige i fem måneder og da brukte jeg den nesten hver eneste dag. Anonymkode: 6052c...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #13 Del Skrevet 27. desember 2016 På 12.8.2016 den 2.38, AnonymBruker skrev: Marc jacobs remarcable foundation, denne dekker ALT! Og da mener jeg ALT. Den er jo veldig dyr, tror jeg betalte 800 kr for den med frakt, moms osv fra sephora. (Eneste nettsiden du kan få tak i den på for oss i Norge). Men den er ganske drøy så du har den lenge. Står at 4 dråper av den skal dekke hele ansiktet, tror jeg bruker 5-6 over hele og jeg har mye acne. Jeg sminket en venninne som har samme problemet som deg, og hun var nesten ikke til å kjenne igjen, det var ikke en eneste rødt område på hun og hele ansiktet hennes er ganske så rødt. Så den anbefaler jeg at du prøver! Også liker jeg å påføre den med ELF sin kabuki brush faktisk! Anonymkode: ebf74...14c Man kan få den på harrods.com for 100kr billigere enn på sephora! Anonymkode: e7885...1b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 27. desember 2016 #14 Del Skrevet 27. desember 2016 Hadde vært fint med tilbakemelding fra TS eller andre her på hvordan det virket Ser noen nevner solarium, men som er jo absolutt en av de tingene man skal unngå med rosacea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #15 Del Skrevet 29. desember 2016 TS her. jeg var høygravid da jeg oppretta denne tråden. Da var rosacean ekstrem , og jeg var desperat etter å dekke det 😊 Er ikke like ille nå. Har også tatt 2 laserbehandlinger og begynt med betablokker så er mye bedre , så trenger ikke sminke 😊 Så prøvde aldri de sminkeproduktene dere nevnte. Men takk for svar 😊 Anonymkode: cb7ff...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Til TS; jeg har ikke prøvd selv, men Urban Decay All Nighter foundation skal være ganske fulldekkende, og hvis du bruker en beautyblender (fåes kjøpt på HM) så vil resultatet bli bra! Anonymkode: 2b3e4...9c3 Endret 31. desember 2016 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. desember 2016 #17 Del Skrevet 31. desember 2016 Tråden er ryddet for reklame. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 5. januar 2017 #18 Del Skrevet 5. januar 2017 Bruk den grønne concealeren fra nyx. Billig, og lett. Kaker ikke og ligger hele dagen. Bruk den, blend med finger eller beauty blender - så en lett foundation - og så tarte shape tape concealer. Den dekker alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå