Gå til innhold

Hvor mye kan vi ta for pølse/ brus i fotballkiosken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal stå for kiosksalg på fotballkamp, A-laget i 3.div. Det er normalt ikkje mykje publikum, og kiosken har pølser med brød, kaffi, vafler og brus/vann. Og is dersom det blir varmt nok;) 

Dei forrige som hadde ansvaret, sette prisane slik:

Kaffe 10

Brus/vann 25

Pølse med brød 20

Vafler 20

Kvikklunsj 20

Kroneis 20

Eg syns dette er billig. Vi skal jo få inn kronasje til laget til ungane... Samtidig er det dumt å vere for dyre, slik at folk blir sure😉

Kva syns du er ok pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kroneisen må vel prisen opp litt på, men ellers synes jeg prisene var helt greie, og ganske like det vi tar her i området....

• Liker 2
Skrevet

Kunne til nød satt opp pølse og kroneis til 25, ellers hadde jeg ikke gjort noe med prisene. 

• Liker 2
Skrevet

Synes kanskje pølsene var litt dyre. Samme med kvikklunsj.

Anonymkode: a2887...8d3

Skrevet

Jeg synes det var akkurat passe. Du kan selvfølgelig ta en spansk en, slik at det virker like billig, men at dere tjener litt mer på det. F.eks: 22,50 for pølse med brød. 

Anonymkode: 934b6...42a

Skrevet

Vel, kronekursen er svak for tiden så ville justert prisene litt opp, tenker noe i denne duren er rimelig jeg :)

Kaffe 17

Brus/vann 29

Pølse med brød 35

Vafler 25

Kvikklunsj 30

Kroneis 32

Anonymkode: dce65...037

• Liker 1
Skrevet

Synes også prisene ser greie ut, i alle fall hvis det er vanlig traktekaffe, rimelige pølser osv. Men enig i at kroneisen kunne gått for 25, og kanskje kaffe til 15?

Jeg har vært med på en del diskusjoner om prising, som heldig foreldrerepresentant i idrettslaget, og konklusjonen er alltid den samme: dyrt nok til å tjene penger på det, men billig nok til at folk ikke føler de blir flådd, eller at en pappa kan spandere vaffel og brus på barna uten at det koster 200 kroner på toppen av avgiften/billetten og parkeringen.

Anonymkode: c0339...716

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vel, kronekursen er svak for tiden så ville justert prisene litt opp, tenker noe i denne duren er rimelig jeg :)

Kaffe 17

Brus/vann 29

Pølse med brød 35

Vafler 25

Kvikklunsj 30

Kroneis 32

Problemet med det er at det blir noe herk med veksling ;) Det er veldig praktisk når alt går i femmere og tiere.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kaffe 17

Brus/vann 29

Pølse med brød 35

Vafler 25

Kvikklunsj 30

Kroneis 32

Da hadde ikke jeg kjøpt (for dyrt)

• Liker 11
Skrevet

Eg er sterk tilhengar av enkle prisar, aller helst heile 10-arar. Men 30 for ei brus er ganske mykje...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med det er at det blir noe herk med veksling ;) Det er veldig praktisk når alt går i femmere og tiere.

Sett opp kaffen til 20, brus til 30, og kroneis til 30 så er problemet løst. 

Eller så kan man sette noen i kassa som faktisk kan grunnleggende matte, da er mye gjort ;)

Skrevet

Synes prisene var helt greie. Dere driver ikke en fancy kafe, med tilhørende priser heller. 

Anonymkode: 28a25...0ec

• Liker 3
Skrevet

Eller så kan man sette noen i kassa som faktisk kan grunnleggende matte, da er mye gjort ;)

Grunnleggande matte skal gå fint, men det er alltid for lite vekslepengar...😂

• Liker 1
Skrevet

Kaffe 17

Brus/vann 29

Pølse med brød 35

Vafler 25

Kvikklunsj 30

Kroneis 32

Her kan jeg garantere deg at jeg hadde droppet både pølse og kroneis i det minste.

Prisene er greie slik de er. Kanskje ta pølse, kroneis og kaffe med opp med 5, men ikke noe annet.

Anonymkode: bc47d...5a1

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes kanskje pølsene var litt dyre. Samme med kvikklunsj.

Anonymkode: a2887...8d3

Er du klar over at ein Kvikk Lunsj kostar 16 kr på butikken?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan ha en boks for tips som går til idrettslaget, og beholde prisene.

Anonymkode: 934b6...42a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er praktisk når alt går i femmere og tiere for da slipper man å ha en drøss med kronestykker i veksel. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Fjaselina skrev:

Vi skal stå for kiosksalg på fotballkamp, A-laget i 3.div. Det er normalt ikkje mykje publikum, og kiosken har pølser med brød, kaffi, vafler og brus/vann. Og is dersom det blir varmt nok;) 

Kaffe 10

Brus/vann 25

Pølse med brød 20

Vafler 20

Kvikklunsj 20

Kroneis 20

Eg syns dette er billig. Vi skal jo få inn kronasje til laget til ungane... Samtidig er det dumt å vere for dyre, slik at folk blir sure😉

Kva syns du er ok pris?

Syntes det der er en ok pris jeg. Noe dyrere hadde jeg vurdert å ikke kjøpe. Men du kan legge på en femmer på pølsen og isen. Men ikke det andre.

• Liker 1
Skrevet

Syntes ikke det er så dyrt som folk skal ha det til på rema her jeg jobber koster den dyreste kroneisen 22, ville solgt brus for 30! 

Anonymkode: 315ce...1fb

Skrevet
18 minutter siden, Fjaselina skrev:

Kaffe 10

Brus/vann 25

Pølse med brød 20

Vafler 20

Kvikklunsj 20

Kroneis 20

Kva syns du er ok pris?

Kaffe 15
Brus/vann 30
Pølse med brød 25
Vafler 20
Kvikklunsj 20
Kroneis 25

-Jeg brukte ofte å sitte i "kafen" til idrettslaget som min mor var trener til.
Og vi brukte å ha en meny
kaffe+vafler til 30kr. Eller pølse med brød+brus/vann -50kr.

Og ofte kjøpte noen bare brus eller bare pølse, så gikk opp i opp uansett :fnise: 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...