AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 Har fått meg en fantastisk mann, som jeg på alle måter trives sammen med. Har vært sammen noen år nå, og fått familielivet til å fungere meget bra med dine og våre barn. Går også godt overens med kompisene. Så over til problemet. Damene/eksdamene er veldig tett sammenknyttet, men der slipper jeg ikke inn. Gjør ikke så mye i hverdagen, men litt sårt av og til. Hvordan takler dere andre som har funnet mann med bagasje det? Anonymkode: d5456...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Del Skrevet 10. august 2016 Eksdamene også? Jeg tror jeg opplever noe av det samme. Samboeren min sine venner har kjent hverandre i alle år, han er dens eneste som er skilt. Og altså sammen med meg. Jeg blir ikke inkludert blant damene. Eksen til min samboer er ikke involvert i vennegjengen lenger. Det føles som du sier, litt sårt. Men jeg har innfunnet meg med at det er slik det er. Anonymkode: 23b47...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå