AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg får ikke logget meg inn på netflix Jeg får feilkoden ui-800-3. Jeg har fulgt brukerveiledningen som står beskrevet her: https://help.netflix.com/nb/node/12232 Jeg kan avslutte uten at det skjer noe, men jeg får ikke lov å tilbakestille kontoen, får rett og slett ikke trykket på "ja" knappen. Jeg har forsøkt å tilbakestille via dataen, i håp om at det skal hjelpe, men nå har det vært slik noen dager så ser ikke til at noe fungerer. Har noen noen tips utover hva som står beskrevet i lenken? Anonymkode: 32da0...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå