Gjest Treningsgal Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 Hei på deg, og velkommen til min dagbok Jente på snart 22 her. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg oppretter denne dagboken, men tenker det kan være gøy å se tilbake på senere kanskje Jeg kommer allfall til å skrive om min hverdag med trening, sunt kosthold og balansen i det hele. Jeg brenner aller mest for styrketrening og gåturer, det er liksom blitt min greie som jeg er helt avhengig av å få gjort flere ganger i uken. Ellers så prøver jeg å jogge og kjøre noen intervaller av og til også. Jeg hadde en litt annen livsstil før, mye stillesitting og lite aktivitet, som resulterte i at jeg gikk opp ca 15 kg på et par år. Jeg startet med å snu om kostholdet mitt i 2015 og satte i gang med trening, og nå har jeg gått ned ca 14/15 kg og er vedig stolt av meg selv og valget jeg tok. Om du har lyst til å følge med her så er du lig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 10. august 2016 #2 Del Skrevet 10. august 2016 Da har jeg nettop vært å hatt en skikkelig bra overkroppsøkt, jeg så faktisk at det begynner å sniiike seg på litt muskler også, faktisk 🙊 Og det er skikkelig motiverende og gøy! Til nå har målet kun vært å gå ned i vekt og bli tynnere, men nå er jeg skikkelig gira på litt synlige muskler.. Ikke for mye, men litt liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 10. august 2016 #3 Del Skrevet 10. august 2016 Kult!! Du er flink! Gøy å følge! Legger meg i selen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 10. august 2016 #4 Del Skrevet 10. august 2016 15 minutter siden, Trening skrev: Kult!! Du er flink! Gøy å følge! Legger meg i selen jeg også! Så hyggelig, tusen takk og velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 11. august 2016 #5 Del Skrevet 11. august 2016 Da er dagens økt fullført Er glad jeg i det heletatt fullførte, for hadde hodepine under hele økten og kjenner jeg er sliten, ble en rask men effektiv økt uansett da. I dag hadde jeg benøkt, fokuserte mest på favorittøvelsene mine, markløft sumomark og strakmark. Tok også noen sett med utfall og squats med kettlebells. Pleier egentlig å ta flere andre øvelser også, men som sagt så er ikke formen helt på topp i dag, og det er jo bedre å gjøre litt enn å ikke gjøre noe Ellers så har jeg bestillt meg noen nye treningsklær på nettet i dag, og storgleder meg til de kommer i posten, nye treningsklær gir (uten tull) masse motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 11. august 2016 #6 Del Skrevet 11. august 2016 Hei på deg, her vil jeg titte innom i blant Digger også markløft - definitivt en av mine favorittøvelser. Hvor mange sett og reps pleier du å jobbe med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 11. august 2016 #7 Del Skrevet 11. august 2016 Hei, så hyggelig @rh1 velkommen skal du være Pleier å ta alt fra 5 til 8 sett på markløft, med 7/8 reps. Har ikke drevet med det sånn alt for lenge, men føler meg nesten litt flinkere for hver gang, og det er så gøy hva med deg? Hvor mange reps og sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 11. august 2016 #8 Del Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Treningsgal skrev: Hei, så hyggelig @rh1 velkommen skal du være Pleier å ta alt fra 5 til 8 sett på markløft, med 7/8 reps. Har ikke drevet med det sånn alt for lenge, men føler meg nesten litt flinkere for hver gang, og det er så gøy hva med deg? Hvor mange reps og sett? Liker meg best nede i 5x5, men nå skal jeg bygge litt muskler, så da skal jeg gå opp til 8-10 reps og 3-5 sett for en periode på de fleste øvelser! Ja, det er noe av det jeg digger med styrketreningen - det er så lett å måle framgang! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Treningsgal Skrevet 11. august 2016 #9 Del Skrevet 11. august 2016 3 minutter siden, rh1 skrev: Liker meg best nede i 5x5, men nå skal jeg bygge litt muskler, så da skal jeg gå opp til 8-10 reps og 3-5 sett for en periode på de fleste øvelser! Ja, det er noe av det jeg digger med styrketreningen - det er så lett å måle framgang! :D Høres bra ut Ja, styrketrening er så gøy og motiverende!💪🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 11. august 2016 #10 Del Skrevet 11. august 2016 Dere er motiverende!! 👍👍💪🏻💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå