AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Så på den litt for ca 7 år siden den handlet om ungdommer i England og mye er rundt en pub. De snakker veldig" bredt ". Jeg likte den ikke men snakket med en venninne og nå er vi besatt av å komme på navnet! Vet ikke hvorfor men kommer bare på home and away hehe så kanskje det er to navn i tittelen eller bare fordi det er litt samme opplegget litt tynn historie men... Anonymkode: 5d5fa...b42
Gjest gundagrynte Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så på den litt for ca 7 år siden den handlet om ungdommer i England og mye er rundt en pub. De snakker veldig" bredt ". Jeg likte den ikke men snakket med en venninne og nå er vi besatt av å komme på navnet! Vet ikke hvorfor men kommer bare på home and away hehe så kanskje det er to navn i tittelen eller bare fordi det er litt samme opplegget litt tynn historie men... Anonymkode: 5d5fa...b42 Misfits? Shameless? Beautiful People?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 5 minutter siden, gundagrynte skrev: Misfits? Shameless? Beautiful People? Nei men veldig veldig bra forslag vi er på den hylla ja. Anonymkode: 5d5fa...b42
Gjest gundagrynte Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men veldig veldig bra forslag vi er på den hylla ja. Anonymkode: 5d5fa...b42 En annen i samme sjanger het Skins...Hvilken kanal gikk serien på btw? Endret 10. august 2016 av gundagrynte
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 55 minutter siden, gundagrynte skrev: En annen i samme sjanger het Skins...Hvilken kanal gikk serien på btw? TVNorge tror jeg.... ikke Skins. Anonymkode: 5d5fa...b42
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hollyoaks Anonymkode: 695bc...ea4 Hahahaha! YES! 😄 det var det vettu! Takk 😊 Anonymkode: 5d5fa...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå