fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hva slags tegn er dette? " Det er noe som heter anførselstegn. Vi bruker dem stadig vekk ser jeg. Men for noen har det blitt definert som ISIL-tegn. Symbolikk som terrorister bruker. I Norge så er det et tegn som er i anførsel. Det er ikke et tegn i fra the islamic state of Iraq.
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2016 (endret) 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Hæ? Kilde? Eh.... really? Endret 10. august 2016 av fuglekvinnen__
ajarRun Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Eh.... really? Hvem påstår at det er et anførselstegn?
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Hvem påstår at det er et anførselstegn? Ingen påstår det hardnakket, men det er anførselstegn jeg vil frem til. Når man tar begge hendene opp, tar pekefinger på begge hender og langefingern og bøyer de to ganger i forbindelse med en samtale. Ikke sant at det er anførselstegn/gåsetegn i form av kroppspråk?
ajarRun Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Ingen påstår det hardnakket, men det er anførselstegn jeg vil frem til. Når man tar begge hendene opp, tar pekefinger på begge hender og langefingern og bøyer de to ganger i forbindelse med en samtale. Ikke sant at det er anførselstegn/gåsetegn i form av kroppspråk? Har aldri hørt at noen sier det har noe med ISIL å gjøre. 4
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2016 (endret) 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Har aldri hørt at noen sier det har noe med ISIL å gjøre. Nei vel. Vil bare legge til at dem er ikke dem som snakker mest i følge nyhetene: Lenke. Endret 10. august 2016 av fuglekvinnen__
ajarRun Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev: Nei vel. Hvor har du hørt det?
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev: Hvor har du hørt det? Jeg har aldri hørt det her.
ajarRun Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Jeg har aldri hørt det her. Hæ? 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #14 Skrevet 10. august 2016 Kan du gjøre det mer klart hva du vil ha svar på? Det kommer ikke helt frem Anonymkode: 01814...bd6 5
Chizue Skrevet 10. august 2016 #15 Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Dere er så hyggelige dere.... Dere er en slik optimistisk gjeng som syntes og mener så mye godt om alt og alle. Altså, symboler og slikt kan jo uansett betyr forskjellige ting alt ettersom hvor du kommer fra-forskjellige kulturer og vissvass 1
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2016 (endret) 2 minutter siden, Chibi skrev: Altså, symboler og slikt kan jo uansett betyr forskjellige ting alt ettersom hvor du kommer fra-forskjellige kulturer og vissvass Ja, selvklart. Italienerene gestikulerer mye og bruker hendene mye, men hvis noen har ment at dette "" er et ISIL symbol så stemmer ikke det. Det er anførselstegn. Hvordan to fingre på begge hendene som blir viftet opp og ned to ganger brukes i andre land kan sikkert noen forklare? Endret 10. august 2016 av fuglekvinnen__
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #17 Skrevet 10. august 2016 Hvem har sagt at " er et ISIL-symbol? Jeg har ikke visst om det. Anonymkode: 2b185...3b3 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #18 Skrevet 10. august 2016 Sikkert mye det samme som når det ble kjent at IS også, negativt ladet, ble kalt Daesh. Da skulle alle være kule og kalle dem Daesh så mye de kunne, pga at de skulle vise at de hadde peil på dette. Nå er det helt borte pga folk var visst ikke så kule likevel Anonymkode: a39d9...b38 1
fuglekvitter__ Skrevet 10. august 2016 Forfatter #19 Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt at " er et ISIL-symbol? Jeg har ikke visst om det. Anonymkode: 2b185...3b3 Nei - i forbindelse med at noen her inne på KG diskuterer ISIS/ISIL eller IS om du vil så kom jeg på det. Dem har aldri nevnt at det er et tegn på det. Her er litt om ISIL.
ajarRun Skrevet 10. august 2016 #20 Skrevet 10. august 2016 9 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Ja, selvklart. Italienerene gestikulerer mye og bruker hendene mye, men hvis noen har ment at dette "" er et ISIL symbol så stemmer ikke det. Det er anførselstegn. Hvordan to fingre på begge hendene som blir viftet opp og ned to ganger brukes i andre land kan sikkert noen forklare? Ingen har noen gang noen sinne ment det. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå