Sheba Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Er det noen som vet litt om dette? Nå har pusen vår for 2.gang på 6 uker havnet i trøbbel ute, og resultatet ble nå - som sist - at han måtte sy en masse sting, må på antibiotika igjen og den hersens kragen må på enda en gang i minst 10 dager. :cry: Dette var mer alvorlig enn forrige gang, såret sitter annerledes til, og han har nok veldig vondt. Vi må bare håpe at det går bra. :cry: Men, det jeg lurte på i den forbindelsen er altså om noen vet om det er mulig å ulykkesforsikre en pus...Han har kostet 2500 kroner i vet.utgifter den siste måneden, og det hadde jo vært kjekt om det var mulig å forsikre seg mot så høye veterinærutgifter. Vet at det er mulig å forsikre hunder, men gjelder det samme for katt? Og i så fall - er det noen som har erfaringer med noen forsikringsselskaper? uff - stakkars, stakkars pus. Han har det vondt, og da har vi det vondt også. Hadde håpet når han ble bra tidligere i høst at vi skulle slippe å oppleve dette flere ganger, men så feil kan man ta... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Man kan få forsikring på dyrene sine. Da jeg hadde hest fikk jeg dekket 20.000,- i året i dyrlege og det hesten var verdt hvis han døde. Nå har jeg hund og har en veterinærforsikring på 10.000,- i året og livsforsikring (tilbake kjøpesum ved død). På veterinærforsikringen har jeg en egenandel på 20% husker jeg ikke helt feil. Ta kontakt med de forskjellige forsikringsselskapene og få et tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Du kan forsikre vanlig huskatt også, men da må den være under en viss alder når forsikring tegnes. Det er bare to forsikringsselskaper som har dyreforsikringer, Vesta og Gjensidige, så ring dem og hør hva retningslinjene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 11. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 11. november 2004 Takk for svar og tips! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #5 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg hadde forsikring en stund, men valge å droppe det. Synes det var dyrt for katter (har 2 stk), pluss at den jo har et tak. Kan neste like greit sette penger inn på en "veterinærkonto" hver mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå