AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Jeg fikk en blender i julegave. Den er nå helt ødelagt, i mine øyne en reklamasjonssak. Problemet er at jeg var ikke så lur at jeg tok vare på byttelappen og blenderen er kjøpt på andre siden av landet. Er det noen måte å klage på den på eller må jeg bare kaste den og kjøpe ny? Anonymkode: 57b03...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Er det en kjedebutikk? I så fall kan du jo gå til nærmeste butikk. Men loven sier at man må vise kjøpsbevis. Bankutskrift fra den du fikk den fra skal holde. Anonymkode: a19df...cbb
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk en blender i julegave. Den er nå helt ødelagt, i mine øyne en reklamasjonssak. Problemet er at jeg var ikke så lur at jeg tok vare på byttelappen og blenderen er kjøpt på andre siden av landet. Er det noen måte å klage på den på eller må jeg bare kaste den og kjøpe ny? Anonymkode: 57b03...1d0 Dette har du jo laget en tråd om tidligere også. Anonymkode: 48e67...ca3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har du jo laget en tråd om tidligere også. Anonymkode: 48e67...ca3 Har jeg det? Når da? Isåfall må jeg ha fryktelig dårlig hukommelse gitt, for det husker jeg ikke selv. Ts Anonymkode: 57b03...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 22 minutter siden, Chibi skrev: Spørs vel hvordan den ble ødelagt da... Det er en sånn som du blender rett i flaska. Hadde oppi ingrediensene(ikke frosne), på med lokket, nedpå maskinen og så bare begynte sporene å slipe hverandre ned istedenfor å sitte fast i hverandre når jeg trykket den ned. Ts Anonymkode: 57b03...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 Hvor er den kjøpt? Anonymkode: 2fa38...a70
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Enklere liv tror jeg. Har ikke det her Ts Anonymkode: 57b03...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #9 Skrevet 10. august 2016 Du kan jo sende en mail å høre med de :-) Anonymkode: 2fa38...a70
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #10 Skrevet 11. august 2016 Enkleste er å ta kontakt med Enklere liv, forklare situasjonen og høre om de kan hjelpe deg, evt om de f.eks. trenger bankutskrift/kvittering fra den som kjøpte produktet: http://www.enklereliv.no/kundeservice/kontakt Anonymkode: 88689...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå