Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en blender i julegave. Den er nå helt ødelagt, i mine øyne en reklamasjonssak. Problemet er at jeg var ikke så lur at jeg tok vare på byttelappen og blenderen er kjøpt på andre siden av landet. Er det noen måte å klage på den på eller må jeg bare kaste den og kjøpe ny?

Anonymkode: 57b03...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en kjedebutikk? I så fall kan du jo gå til nærmeste butikk. Men loven sier at man må vise kjøpsbevis. Bankutskrift fra den du fikk den fra skal holde.

Anonymkode: a19df...cbb

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en blender i julegave. Den er nå helt ødelagt, i mine øyne en reklamasjonssak. Problemet er at jeg var ikke så lur at jeg tok vare på byttelappen og blenderen er kjøpt på andre siden av landet. Er det noen måte å klage på den på eller må jeg bare kaste den og kjøpe ny?

Dette har du jo laget en tråd om tidligere også. 

Anonymkode: 48e67...ca3

Skrevet

Spørs vel hvordan den ble ødelagt da...

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du jo laget en tråd om tidligere også. 

Anonymkode: 48e67...ca3

Har jeg det? Når da? Isåfall må jeg ha fryktelig dårlig hukommelse gitt, for det husker jeg ikke selv.

Ts

Skrevet
22 minutter siden, Chibi skrev:

Spørs vel hvordan den ble ødelagt da...

Det er en sånn som du blender rett i flaska. Hadde oppi ingrediensene(ikke frosne), på med lokket, nedpå maskinen og så bare begynte sporene å slipe hverandre ned istedenfor å sitte fast i hverandre når jeg trykket den ned.

Ts

Skrevet

Hvor er den kjøpt?

Anonymkode: 2fa38...a70

Skrevet

Enklere liv tror jeg. Har ikke det her

Ts

Skrevet

Du kan jo sende en mail å høre med de :-)

Anonymkode: 2fa38...a70

Skrevet

Enkleste er å ta kontakt med Enklere liv, forklare situasjonen og høre om de kan hjelpe deg, evt om de f.eks. trenger bankutskrift/kvittering fra den som kjøpte produktet:

http://www.enklereliv.no/kundeservice/kontakt

Anonymkode: 88689...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...