Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det snakkes mye om alder på førstegangsfødende, men jeg er nysgjerrig på hvor gammel du var da ditt siste barn ble født (for dere som vet/tror dere er ferdig med barn).

Anonymkode: a9b77...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Femti 

Anonymkode: 2861c...aeb

• Liker 2
Skrevet

Selv har jeg ingen barn, men min mor fikk førstemann som 25 åring, andremann som 27 åring og meg som 30 åring. Gjennomsnittsalderen var såklart yngre på 90 tallet i forhold til nå. Leste nettopp et sted at gjennomsnittsalder på førstegangsfødende kvinner var rett rundt 30 år. Syns egentlig det er litt mye jeg. Men n har jo alltid jeg sagt at jeg ønsker å være relativt ung mor, og en ganske sprek bestemor når den tid kommer 😅 

Anonymkode: 66c7a...f98

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Quatre
.
Skrevet

39

Anonymkode: 45ff5...970

Gjest ricecrispies
Skrevet

Trodde jeg var 29,men det viste seg å være 36 😜

Skrevet

Jeg var 35 og min mann 40 når vi fikk tredjemann. Vi trener begge to 3-5 ganger per uke og er i langt bedre fysisk form enn de aller fleste foreldre som er ti år yngre enn oss :) Bare fordi man er ung så betyr det verken at man har god helse, stabil økonomi eller et lykkelig forhold. Mange ting bør være på plass før man starter å få barn. 

Anonymkode: 38e4c...47b

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg ingen barn, men min mor fikk førstemann som 25 åring, andremann som 27 åring og meg som 30 åring. Gjennomsnittsalderen var såklart yngre på 90 tallet i forhold til nå. Leste nettopp et sted at gjennomsnittsalder på førstegangsfødende kvinner var rett rundt 30 år. Syns egentlig det er litt mye jeg. Men n har jo alltid jeg sagt at jeg ønsker å være relativt ung mor, og en ganske sprek bestemor når den tid kommer 😅 

Det samme tenkte jeg som tenåring; skulle få sistemann innen jeg var 25. Imidlertid så fant jeg ikke drømmemannen før jeg var 26, så det er ikke alt som kan planlegges her i livet :)

• Liker 2
Skrevet

42.

Anonymkode: 9e166...dbc

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme tenkte jeg som tenåring; skulle få sistemann innen jeg var 25. Imidlertid så fant jeg ikke drømmemannen før jeg var 26, så det er ikke alt som kan planlegges her i livet :)

Selvfølgelig med hensyn til at alt er tilrettelagt 😅 Med ung tenker jeg før fylte 30 iallefall. Har enda god tid ☺️

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

26 år. Ville bli ferdig før jeg var 30. Hadde vært sammen med barnefaren i 8 år da.

Endret av Keikolina
Skrevet

18

Anonymkode: bc05a...653

Skrevet

28 da andremann (og mest trolig sistemann) ble født. 

Skrevet

40

Anonymkode: bd1cc...5a6

Skrevet

Jeg tenker at når jeg blir 35 så skal jeg ikke ha flere. (Jeg er 26 og har 2 barn)

Ikke sikkert jeg får flere nå heller, men jeg er for ung til å bestemme noe sånt...... Foreløbig har jeg nok med de to smårollingene :P

Anonymkode: b581d...b73

Skrevet

Er 36 når sistemann kommer. 

Anonymkode: bfb6c...22c

Skrevet

32

Anonymkode: e025c...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...