Gå til innhold

Har noen av dere vært på flyskrekk-kurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lurer på om noen av dere har vært på flyskrekk-kurs, og ble dere i så fall mye bedre etterpå? Hvor redd var du i utgangspunktet hvis du ble "kurert"? 

Jeg elsker å reise, men har nesten aldri reist utenlands fordi den dumme flyskrekken stopper meg. Jeg har skikkelig ille flyskrekk, og har lyst til å dra på kurs for å få hjelp. Er derfor interessert i å høre hvor bra dette fungerer. 

Anonymkode: 50a85...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var det i forbindelse med med et reiselivskurs jeg var på, da fortalte de hva de gjennomgikk på flyskrekk kurs. Etter det ble jeg livredd for å fly. Tok meg flere år for å roe meg ned igjen. 

Anonymkode: 454ec...b3d

Skrevet

Ok...høres jo betryggende ut?

Skrevet

Følger. Vil gjerne vite hva ett sånn kurs innebærer :) Ender visst med en flytur, eller gjorde det før kanskje.

Skrevet

Etter hva jeg har søkt med frem til, er det både dagskurs og helgekurs. Bare helgekurset opplyser om at det blir flytur på slutten. Ellers er det veldig lite info å finne,annet enn veldig generelt. Vet ikke engang hvor lang flyturen er,eller om det er i stort eller lite fly.

Skrevet

Vil tenke meg det handler om hvordan fly fungerer, hva turbulens er, hva som skjer under nød. Tror man får snakke med en pilot og spørre spørsmål. 

Viktig poeng ang stort eller lite fly, for en flytur i mindre fly ville nok ikke hatt samme effekt for min del. 

Har hørt at folk har kommet godt ut av kurset da. Men skulle ønske det stod litt mer spesifikt om hva som skjer på ett kurs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...