Chrisander Skrevet 10. august 2016 #1 Skrevet 10. august 2016 Hei!Tenkte vi kunne dele originale og spennende steder vi har hatt sex. Litt inspirert i mitt eget noe trauste utvalg av originale steder. Del gjerne også hvor du kunne tenke deg å ha sex, kanskje noen andre har prøvd ditt drømmested og kan dele erfaringen? Mine mest spennende steder er: - Tipi i tettbygd strøk (snek oss inn om natten), var veldig spennende. - Stranden om kvelden, øde og under åpen himmel. - Har også prøvd bilen, men ble egentlig litt klumsete. Noen som har mestret bil-teknikken? - I ett klokketorn Steder jeg kunne tenke meg: - Heis (noen med tips her?) - Taket av en bygning - Toppen av et fjell - På ett fly Uten at dette er en konkurranse, men mer for inspirasjon, så håper jeg noen har flere spennende steder enn meg selv!Kjør på! 2
Batgirl Skrevet 10. august 2016 #2 Skrevet 10. august 2016 Jeg har alltid synes det har vært spennende med sex på litt utradisjonelle plasser, og derav testet litt av hvert! Bl.a: Ute i en barnehage I garderobe og på do på skolen I havet på stranda i syden, med masse folk rundt På do på byen I et smug/bakgate På fjellet I skogen I bilen På buss/tog På fly (ble ikke akkurat bra, men bare for å ha gjort det ;p) På ferge I prøverom Og sikkert mange andre plasser jeg ikke kommer på i farta.. Heis vil jeg og teste! Men ikke helt sikker på hvordan få det til 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 10. august 2016 #3 Skrevet 10. august 2016 Mest spennende stedet jeg har hatt sex er - Under sjøen. Mange folk på stranda og uti vannet, så var jo en fare for å bli oppdaget. - I en heis. Det var en kjapp en. - I baksetet i en bil i fart. - I skogen på bar bakke. Vi gav faen i insekter. - I et basseng med 2-3 stk oppi som publikum. Har lyst å prøve et eller annet sted til et stort publikum. Ikke bare 2-3 stk men maaange fler.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Studinne90 skrev: Jeg har alltid synes det har vært spennende med sex på litt utradisjonelle plasser, og derav testet litt av hvert! Bl.a: Ute i en barnehage Skjønner ikke helt, du vil ha sex i en barnehage? Tenner du på at barn kan se deg ha sex? Anonymkode: 5c915...7d9
Gjest Evans Skrevet 10. august 2016 #5 Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt, du vil ha sex i en barnehage? Tenner du på at barn kan se deg ha sex? Anonymkode: 5c915...7d9 Regner med at barnehagen var stengt Ellers ville nok personen fort blitt jaget bort og anmeldt.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Skrevet 10. august 2016 - På stranda på sjøsanden i mandal.. Dritings. - i skogen - i bilen parkert i gården til vennlnna hennes - på en gangsti - i ei lekehytte på en skole på kveldstid - i ei køyseng mens 2 venninner sov i senga under sikkert mer også Anonymkode: 1943d...f10
Batgirl Skrevet 10. august 2016 #7 Skrevet 10. august 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt, du vil ha sex i en barnehage? Tenner du på at barn kan se deg ha sex? Anonymkode: 5c915...7d9 Har hatt sex i en barnehage, etter stengetid såklart 1
Chrisander Skrevet 10. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Studinne90 skrev: Jeg har alltid synes det har vært spennende med sex på litt utradisjonelle plasser, og derav testet litt av hvert! Bl.a: Ute i en barnehage I garderobe og på do på skolen I havet på stranda i syden, med masse folk rundt På do på byen I et smug/bakgate På fjellet I skogen I bilen På buss/tog På fly (ble ikke akkurat bra, men bare for å ha gjort det ;p) På ferge I prøverom Og sikkert mange andre plasser jeg ikke kommer på i farta.. Heis vil jeg og teste! Men ikke helt sikker på hvordan få det til Sprekt! Prøverom ja, det var en god ide! Heis må nok planlegges litt ELLER bare go for it når man er i heisen. Men glassheisen på Radisson hadde sikkert vært spennende
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #10 Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Evans skrev: 58 minutter siden, Studinne90 skrev: Har hatt sex i en barnehage, etter stengetid såklart Ok. Måtte bare spørre ble noe tull med siteringen. Anonymkode: 5c915...7d9
Coronas Skrevet 10. august 2016 #11 Skrevet 10. august 2016 (endret) Jeg har gjort det: På en strand, i en park på natta, i bilen min, åpen båt i Sveriges skjærgård, under vann ved en badeplass, på herretoalettet ute på byen og på Arlanda flyplass, på plenen på natta utenfor leiligheten, bil i fart (BJ), på møtebordet for et fotballag (kan ikke nevne hvilket) , på et svaberg i nærheten her jeg bor (BJ og fingring), over panseret på bilen et sted i Sverige og fugleobservatørhytten her i nærområdet Til han som lurte på teknikk i bil. Bruk baksetet og la henne ri deg Ooooh sommer er en vakker tid Endret 10. august 2016 av Coronas
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #13 Skrevet 10. august 2016 På et tak I et busskur I en låve Anonymkode: 62e73...7fd
luckystrike Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 Fantaserer om sex ute i skogen hvor dama bøyer seg framover og holder seg fast i et tre mens jeg står bak 😉
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #15 Skrevet 11. august 2016 Hører litt stikkende ut men er det noen som har hatt seg i høyet på en låve ??? Anonymkode: e150b...681
Chrisander Skrevet 11. august 2016 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hører litt stikkende ut men er det noen som har hatt seg i høyet på en låve ??? Anonymkode: e150b...681 Ordrett det å "hoppe i høyet"? Det kunne jeg også tenke meg.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #17 Skrevet 13. august 2016 Den 10.8.2016 at 14.18, Chrisander skrev: Hei!Tenkte vi kunne dele originale og spennende steder vi har hatt sex. Litt inspirert i mitt eget noe trauste utvalg av originale steder. Del gjerne også hvor du kunne tenke deg å ha sex, kanskje noen andre har prøvd ditt drømmested og kan dele erfaringen? Mine mest spennende steder er: - Tipi i tettbygd strøk (snek oss inn om natten), var veldig spennende. - Stranden om kvelden, øde og under åpen himmel. - Har også prøvd bilen, men ble egentlig litt klumsete. Noen som har mestret bil-teknikken? - I ett klokketorn Steder jeg kunne tenke meg: - Heis (noen med tips her?) - Taket av en bygning - Toppen av et fjell - På ett fly Uten at dette er en konkurranse, men mer for inspirasjon, så håper jeg noen har flere spennende steder enn meg selv!Kjør på! Hatt sex i bilen mange ganger, er ganske pirrende om bilen står parkert på et sted hvor noen kan gå forbi. Trikset er å sitte i baksetet hvor jenta rir. Har man litt stor bil, så fungerer doggy med baksetene slått ned også Panseret fungerer også, men da burde man parkere litt øde Anonymkode: 6c32a...1f5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #18 Skrevet 13. august 2016 I bil, i skog (liggende på bakken og stående mot et tre), på kjøkkenbord, på jobb, på toalettet på ei ferje (jækk pga bakterier, men var veldig kåt), på natt-toget mellom Bergen og Oslo, på Prestøya i Elverum, i seilbåten mens den var i fart, i turisthytte. Hva jeg vil prøve Sexhuske og fly Anonymkode: 9a06d...683
Runnershigh Skrevet 13. august 2016 #19 Skrevet 13. august 2016 Min drøyeste må være i havet på en offentlig strand i utlandet, med turister tilstede. Frister til gjentakelse
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 13. august 2016 #20 Skrevet 13. august 2016 På do på et utested, utenfor en butikk i en gågate på nattestid, på toppen av at fjell, i bilen(puling), i bilen(fingring med et teppe over) mens vi snakket med vennene våre. I båten vår, i alle rommene i huset vårt, i senga til svigers, terassen på forskjellige hotel i utlandet. I jacuzzien vår. Sikkert mer, men kommer ikke på mer. Fe stedene jeg ønsker å ha sex er: Heis, fly, kinosal, flere fjell, en eng med høgt gress/strå, mens jeg danser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå