Gå til innhold

Drømte at jeg var utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

I natt så drømte jeg at jeg var utro. Har aldri drømt om dette før, og jeg må si at jeg var skikkelig kåt som jeg ikke hadde vært på lenge, da jeg våknet. Var noe som var så spennende med den virkelighetsnære følelsen av å ha seg med noen andre. I ettertid har jeg hatt litt dårlig samvittighet for dette, noe jeg kanskje ikke burde ha.

Er dette noe dere andre har drømt om også?

Anonymkode: c595a...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte det hver natt, og det slo aldri feil. Hver eneste natt.  Enten jeg eller kjæresten var utro. Ble ganske lei meg faktisk siden det er noe jeg aldri kunne tenkt meg. Jeg vet ikke helt hvorfor, men nå er det ca en mnd siden jeg hadde en sånn drøm og det er deilig! 

Anonymkode: 3a289...03f

Skrevet

Jeg pleier å sjekke ut droemmetydning.com når jeg drømmer. Utrolig interessant hvis du tror på det :tongue:

Skrevet

Har hendt noen ganger, ja. Synes det er deilig! ;)

Anonymkode: 9b867...ed2

Skrevet

Jeg hadde en våt drøm rett før jul.. Personen jeg var med  i drømmen aner jeg ikke hvem var da jeg ikke så ansiktet. Men i neste øyeblikk etter hyrdestunden liksom var over så gikk Håvard fra NRKsuprer ut døra, i drømmen vel og merke... 

Jeg synes liksom ikke noe om han så tanken min var egentlig at jeg ser for mye Barne-TV med jentungen. 

Jeg fortalte dette til mannen min og et vennepar som var her i jula, noe spesielt kompisen og dama har hatt det veeeeldig morro med. Kompisen min ringte meg faktisk sist på mandag som var nå for å informere meg at Håvard var på TV!! Jeg har også til tider mottatt sms med bilde av TV-skjermen med Håvard på selvfølgelig og med påsatt hjerte på.. Straffen for å dele drømmene sine med gode venner altså :fnise:

Anonymkode: c0601...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...