padlejenta Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Hei er ei voksen gift jente. Mannen min og jeg har det godt i senga men vi ønsker oss litt ekstra spenning noen ganger. Det vi ønsker er å bli kjent med ei singel jente som kunne tenke seg å bli kjent med oss for å se om det kunne blitt noe mere :oops: Noen som har noe tips om hvordan vi bør gå fram. Vi øsnker ikke å såre noen eller at ting skal bli vanskelig for noen men bare litt ekstra spenning på en hyttetur kanskje
Gjest Lompa Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Søk på spray elelr cupido eller noe sånt... Men vær helt sikker på at det er dette dere vil, ikke sett i gang noe hasardiøs lek med forholdet deres uten å ha prøvd annen deilig lek og variasjon FØRST...
Gjest jo'a Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 har aldri forstått hvordan det kan bli bedre ved å få en jente inn i senga.Det må da være tusenvis av andre ting man kan prøve før men gjør en så drastisk ting. Men det er vel ikke verre enn å prøve spraydate. Mer enn annenhver annonse er jo for par eller bifile jenter. OG det rare er; alle de bifile jentene hater gutter? og vil bare ha jenter. Dette heter vel lesbisk?
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Som nevnt over, prøv spraydate. Men trå varsomt. Det som nemlig ofte skjuler seg bak "bifile" jenter som hater gutter, er ofte 14 år gamle gutter som leker seg der inne. Finner dere ei som kan være likandes, bør dere ta en telefontest før dere begyner å dele intime detaljer.
padlejenta Skrevet 11. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2004 takker for advarselen. Det er også en del vedlig drevne der ute som bare er intresert i sex. Vi er også opptatt av det men det er også mange andre ting som er viktige. Det er viktigere for meg at kjemien stemmer mere en at vi skal ha prøvd alt :-) Vi har det godt i senga men liker å treffe nye mennesker og denne gangen noen som kunne vært åpne for litt ekstra :oops: Klemm
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 det var jeg som skrev " advarselen". Vil bare ønske dere lykke til, og håper at dere finner ei jente dere begge kan trives med:)
Gjest også leken Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 vi er også et par som har prøvd dette og vi har idag både en fast "mannevenn" og "damevenn" som vi treffer av og til. Noen ganger har vi flott sex noen ganger er vi bare sammen og koser oss. Det som er viktig er at dere kan ha god sex uten dette ekstra også, kan dere det så håper jeg at dere får det like flott som oss Lykke til hilsen noen som har ofte og god sex
Miranda Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Vi har også prøvd trekant/firkant, og det har vært varierende opplevelser. Det er en forutsetning at kemien stemmer, og ikke minst er det viktig å være bevisst om sine forventninger. Man må snakke åpent omkring det seksuelle innen man "går i gang". Er man tre, er det plutselig tre å ta hensyn til, og alle tre skal jo ha det fint. For et par uker siden møtte vi et par vi kom veldig godt overens med. Det var over all forventning, og jeg ser frem til neste gang vi møter dem Det virker som om du og mannen din har et godt forhold, og det krever at man har dette samt er trygg på sin egen seksualitet. Skader ikke med litt krydder på tilværelsen
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Vi er et par i starten av trettiårene som er klare for å finne et annet par å kose oss med. Vi har ikke gjort dette før og er veldig usikkert på hvordan går frem. Hvordan i alle verden finner man andre med samme interesse? Vi har i alle fall bestemt oss for å IKKE spørre våre venner og kjente. Er det noen som har erfaring med dette? Hva med f.eks. swingers parties, er dette en ok greie?
Venus_venus Skrevet 30. november 2004 #10 Skrevet 30. november 2004 Jeg ville vel kanskje anbefale å ta kontakt med et swingersmiljø for å forhøre seg enn å kaste seg ut i Spradate jungelen. Som andre har påpekt tidligere er det mye rart som skjuler seg bak de forskjellige profilene. Er man ny og uerfaren kan det være skummelt. Et seriøst swingers miljø vil kunne veilede i forhold til hva man kan vente seg å finne, fordeler og ulemper, hva man skal være obs på etc. Lykke til!
padlejenta Skrevet 30. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2004 og vi leter og leter men finner ikke ei singel seriøs dame rundt de 40 som har lyst på trekant. Men ja vi har snakket med mange menn som sier de er dame. Og ja vi har anonse på Spray. Er en Swingersklubb i Oslo søk etter adam og eva eller swingersnorge så finner dere den. Litt frustrasjon bare :evil: men er egentlig blid og glad :oops:
Gjest Coolaid Skrevet 1. desember 2004 #12 Skrevet 1. desember 2004 Det er lettere å finne noen seriøse på Cupido..... Selvfølgelig er det også en del tulleanonser, men bruker dere sunt bondevett kan det gå bra. Ellers kan dere jo chatte med og bli kjent med par eller jenter som har gjort det som dere har lyst til. Da kan man få mye tanker og kunnskap, og finne ut om dere er helt sikre på om dere virkelig vil dette. Altså størst sjans på Cupido... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå