AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg er lei av å gå alene dag ut og dag inn med den eneste og ene som står meg nær. Kjæresten min, med alle kompisene sine her og der. Det begynner å bli små pinlig igjen etter to år alene uten så og si en eneste å ha kontakt med eller noen som lurer på om det egentlig går bra med meg. Jeg har familien min heldigvis. Skjønner ikke hva som skjedde for to år siden der jeg plutselig mistet det jeg hadde av venner Hva er det jeg gjorde galt? Hva er det de har drevet å sagt bak ryggen min for at jeg fortjener det... den dag i dag kan jeg enda drømme om det. Jeg klarer liksom ikke gi slipp på dem. Noe som gir mening når jeg ikke har funnet noen andre og kommet videre. Jeg sliter nok litt med å gi slipp på relasjoner. Satser på at jeg finner noen dette skoleåret. Er det noen som har det likt på en eller annen måte? Anonymkode: 1603e...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillhet Skrevet 10. august 2016 #2 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Det er vanskelig å vite akkurat hva problemet er for deg, for man må nesten kjenne noen for å gi gode råd om sånt, men hvis du klarer deg godt i sosiale situasjoner og rett og slett bare trenger å bli kjent med noen som kan bli en venn, er det lurt å få seg en hobby i form av en klubb, forening eller noe med jevnlige møter. Jeg har ikke så mange venner utenfor nettet, men for meg er ikke det et problem. Hvis problemet derimot er at du har en sperre grunnet tidligere opplevelser, kan det hende det kan være hjelp i å snakke med helsesøster/rådgiver på skolen din for å få ryddet litt opp i tankene. Endret 10. august 2016 av Stillhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå