Gjest Kim Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Skal gjøre det selv og tenkte hvorfor ikke spre det glade budskap og få andre til å gjøre det. Helt uten grunn vil jeg at du i dag skal dra å kjøpe en rose, en bukett, hva som helst av blomster til din kjære. Håper flest mulig slenger seg med. Kom gjerne med tilbakemelding på reaksjoner.. Ha en strålende dag!
Gjest Kaffegjesten Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 For seint ute - gjorde det i går jeg.
Titti72 Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Takk for påminnelsen. Det skal jeg gjøre etter jobben i dag!
Arkana Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Fikk blomst av samboeren min for to dager siden.
Tari Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Jeg kunne har gjort det hvilken som helst annen dag, men han fortjener det så absolutt ikke i dag.. :-(
Andrine22 Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Min samboer setter ikke pris på blomster-men det gjør jeg! Vil du ha telefonnummeret hans, slik at du kan minne ham på det? Hadde vært kos med en blomsterbukett nå ja, en stund siden sist... Det var en fin oppfordring da!
Gjest Linselus ii Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Min samboer setter ikke pris på blomster-men det gjør jeg! Vil du ha telefonnummeret hans, slik at du kan minne ham på det? Hadde vært kos med en blomsterbukett nå ja, en stund siden sist... Det var en fin oppfordring da! Du kan godt minne min bedre halvdel på det også Enig med Andrine: fin oppfordring...enda finere hvis jeg hadde fått kjæresten min til å lese på KG
Chiquita Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Min samboer setter ikke pris på blomster-men det gjør jeg! Vil du ha telefonnummeret hans, slik at du kan minne ham på det? Hadde vært kos med en blomsterbukett nå ja, en stund siden sist... Det var en fin oppfordring da! Hva med å kjøpe noe annet som han setter pris på da? Min kjære setter veldig stor pris på en sjokoladeplate på en hverdag i allefall (spiser vanligvis det bare i helga) Hmm... kanskje jeg burde ta en tur på butikken
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Kva med ein blow-job....................? *knis*
Wayah Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Har aldri fått blomster av helten(da teller jeg ikke "ufrivillige" kjøp av én halvvissen rose fra en gateselger) :-( Ville gjerne hatt blomster, han kjører til og med forbi en blomsterbutikk(eeeeh, Plantasjen) på vei hjem fra jobb, så han har ingen "unnskyldning", annet enn at han ikke tenker på det... Har aldri krevd sånn, kanskje det som er saken, men må jeg virkelig spørre om å få en liten bukett blomster eller en potteplante av mannen min i ny eller ne? -Forresten, så ikke alle besserwisserne skal få trampe på ham, så er han verdens herligste mann ellers.
Andrine22 Skrevet 11. november 2004 #11 Skrevet 11. november 2004 Åkei åkei...Han skal få noe i kveld da...
RoadQueen Skrevet 11. november 2004 #12 Skrevet 11. november 2004 Min kjære fekk blomar i går, på sitt eige initiativ - eit hint om at eg ikkje er flink nok til å kjøpa blomar til han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå