Gå til innhold

Rema 1000-bleier?

Gjest ricecrispies

Anbefalte innlegg

Gjest ricecrispies

Har såvidt prøvd dem nå. De virker OK,men synes de kjennes så våte ut når vi skifter. De trekker ikke godt nok inn,på en måte. 

Hva synes dere?

Er veldig fornøyd med Libero Touch,men de er jo litt dyrere👎🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker nesten bare rema bleier, og er veldig fornøyd. Har ikke merket noe til at de er bløte, babyen er ikke sår og klager ikke. 

Anonymkode: b7dae...7ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker bare rema bleier og er veldig fornøyd. Synes de trekker veldig bra. Tunge bleier om morningen uten noen lekkaskje 😊

Anonymkode: 3b37c...223

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Takk for svar.

Uten lekkasje om natten har jeg og lagt merke til 👍

Men synes bare de virker litt fuktige. Skal teste litt til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er generelt fuktigere enn Libero sine, de kjennes også litt kaldere ut utenpå om de er fulle av tiss. Nesten fuktige, men uten at de faktisk er det... Men det er svært sjeldent lekkasje (aldri opplevd tisselekkasje med disse bleiene). Holder tett hele natten. Ungen blir heller ikke sår, så jeg tenker at bleien trekker godt nok inn, selv om Libero sine kanskje er bedre. 

Trusebleiene til Rema er derimot ikke noe særlig. Bruker den minste typen (fra 12 kilo?), til 3 åringen min (bruker kun bleie om natta). Den er til og med slakk i livet til henne, men sitter greit rundt beina. Ingen lekkasjer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
2 minutter siden, lunamuna skrev:

De er generelt fuktigere enn Libero sine, de kjennes også litt kaldere ut utenpå om de er fulle av tiss. Nesten fuktige, men uten at de faktisk er det... Men det er svært sjeldent lekkasje (aldri opplevd tisselekkasje med disse bleiene). Holder tett hele natten. Ungen blir heller ikke sår, så jeg tenker at bleien trekker godt nok inn, selv om Libero sine kanskje er bedre. 

Trusebleiene til Rema er derimot ikke noe særlig. Bruker den minste typen (fra 12 kilo?), til 3 åringen min (bruker kun bleie om natta). Den er til og med slakk i livet til henne, men sitter greit rundt beina. Ingen lekkasjer så langt.

Enig i beskrivelsen der 👍 

Fint at barnet ikke blir sår! Det vil jeg såklart unngå.

Det er noen år siden jeg hadde bleiebarn sist,prøver å finne frem til hvilke bleier som er best nå.

For noen år siden var ikke billigbleiene så bra. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de er tette, vår har blitt sår av dem i det sist. Vi har byttet til coop anglamark. Super fornøyd med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun prøvd disse i nr. 2 som vi fikk gratis i Rema sin babypakke. Likte de ikke noe særlig, så de endte opp med å bli kastet. 

Anonymkode: e08b7...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kun prøvd disse i nr. 2 som vi fikk gratis i Rema sin babypakke. Likte de ikke noe særlig, så de endte opp med å bli kastet. 

Anonymkode: e08b7...4c4

Det er de vi prøver nå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de til både babyen og toåringen, veldig fornøyd. Aldri opplevd lekkasjer hos noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ricecrispies skrev:

Har såvidt prøvd dem nå. De virker OK,men synes de kjennes så våte ut når vi skifter. De trekker ikke godt nok inn,på en måte. 

Hva synes dere?

Er veldig fornøyd med Libero Touch,men de er jo litt dyrere👎🏻

Jeg har vært fornøyd, men det har vært i perioder... Kunne IKKE bruke rema 1000 til babyen da hun var nyfødt, for de lakk bare hele tiden. Men kan bruke rema 1000 til eldste (som er treg med bleieslutt) og de lekker ikke :)

Bruker nok for det meste libero og pampers, da...

Anonymkode: b7ec0...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema sine til 2 åringen funker bra, brukt de lenge nå, men hender det lekker om natta om hun drikker mye på natta. Hun blir heller ikke sår.,

til minstemann må jeg dessverre bruke dyrere bleier(liker libero best), for hos han klistrer bleien seg til huden som et klister:( tror bare det er de minste str som er sånn, så vi går nok over til rema sine når han blir større...

Anonymkode: 94850...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyde med Rema sine, vi har hatt veldig sjelden lekkasjer :) Er også godt fornøyd med Libero, men syntes Rema sine har hatt bedre passform, spesielt til storebror som var liten og tynn som bleiebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med Rema sine, men er hakket mer fornøyd med Coop sine. Nå er hun 11 mnd og vi har likt Coop best i noen mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med rema sine. Coop har jeg ikke prøvd. Synes både Pampers og Libero lukter mer, men Pampers er definitivt verst. Libero er stive. Har ikke opplevd lekkasjer med Rema, har opplevd lekkasjer tidligere med Libero men det var på grunn av passform, ikke overfylte bleier. 

Libero Touch har jeg ikke prøvd. De er bare latterlig dyre.

Anonymkode: d6723...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Rema sine på dagtid. Bruker Libero på natten, da vi har opplevd lekkasje med Rema sine på natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nesten kun Rema sine! Kjempe fornøyd og best til vesla på 6 mnd. Har nå noen libero buksebleier på dagtid da jeg synes hun beveger seg lettere i de, så tar de før lekemattetid. Men ellers Rema! 

Anonymkode: 01a45...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...