Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr denne smileyen for deg?

:roll:

for meg er det en som himler med øynene, og hvis det r det den betyr synes jeg den blir brukt i mange rare sammenhenger her :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Noen ganger blir den brukt som himling med øynene.

Andre ganger mer trist ettertenksomhet.

Skrevet

Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an .... :roll:

Skrevet
Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an ....  :roll:

Jeg også bruker den sånn

Skrevet

Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet.

eller når jeg "liksom" er oppgitt, gjerne over meg selv...

bruker den masse, til begge settinger. :ler:

Skrevet

Jeg også bruker den sånn

Samme her.

Skrevet
Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet.

bruker den masse, til begge settinger.  :ler:

Her og.

Skrevet

Jeg bruker den når jeg er litt små-oppgitt eller små-flau på egne vegne...

Bruker den masse i dagboken min.

Tror ikke jeg har brukt den rettet mot andre personer her inne, men jeg er ikke sikker

Skrevet
Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an ....  :roll:

:ler: Samme her!

Skrevet

For meg betyr den "gjest" gjerne et mangfold av dem (smileyene altså)

Skrevet
For meg betyr den "gjest" gjerne et mangfold av dem (smileyene altså)

:ler:

Skrevet

Jeg bruker den aldri selv, men for meg betyr den oppgitt på en "herregud, så teit du er"-måte.

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor du har den i signaturen din. På meg virker det som om du syns hele verden er teit.......

Skrevet

Har alltid lurt på hvorfor du har den i signaturen din. På meg virker det som om du syns hele verden er teit.......

Hehe jeg har også tenkt på det, at alines svar er alltid spydige uansett, pga signaturen :tunge1:

Skrevet

For meg betyr den absolutt ikke himling med øynene!

Jeg bruker den når jeg vil få fram usikkerhet, tankevirksomhet, tristhet, oppgitthet o.l

En "himle med øynene-smiley" ville for meg hatt et helt annet uttrykk - syns denne ser ut som om den er litt "trist" og tankefull jeg...

Når man himler med øynene ser man jo litt mer "ovenpå" ut, og oppgitt på en mye mer "spydig" måte føler jeg. :klø:

Det er tydelig at man må velge sin smiley med omhu! :wink:

K

• 2 uker senere...
Skrevet
For meg betyr den absolutt ikke himling med øynene!  

Jeg bruker den når jeg vil få fram usikkerhet, tankevirksomhet, tristhet, oppgitthet o.l  

En "himle med øynene-smiley" ville for meg hatt et helt annet uttrykk - syns denne ser ut som om den er litt "trist" og tankefull jeg...

Enig med Kverula her...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg og :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...