Arwen Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Hva betyr denne smileyen for deg? for meg er det en som himler med øynene, og hvis det r det den betyr synes jeg den blir brukt i mange rare sammenhenger her
Gjest Sukkerert Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Noen ganger blir den brukt som himling med øynene. Andre ganger mer trist ettertenksomhet.
LilleBille Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an ....
Arwen Skrevet 11. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2004 Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an .... Jeg også bruker den sånn
aline Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet. eller når jeg "liksom" er oppgitt, gjerne over meg selv... bruker den masse, til begge settinger.
Gjest Fighter Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet. eller når jeg "liksom" er oppgitt, gjerne over meg selv... bruker den masse, til begge settinger. Her og.
Chiquita Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den når jeg er litt små-oppgitt eller små-flau på egne vegne... Bruker den masse i dagboken min. Tror ikke jeg har brukt den rettet mot andre personer her inne, men jeg er ikke sikker
Andrine22 Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an .... Samme her!
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #11 Skrevet 11. november 2004 For meg betyr den "gjest" gjerne et mangfold av dem (smileyene altså)
Arwen Skrevet 11. november 2004 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2004 For meg betyr den "gjest" gjerne et mangfold av dem (smileyene altså)
Dru Skrevet 11. november 2004 #13 Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den aldri selv, men for meg betyr den oppgitt på en "herregud, så teit du er"-måte.
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2004 #14 Skrevet 11. november 2004 Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet. eller når jeg "liksom" er oppgitt, gjerne over meg selv... bruker den masse, til begge settinger.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Jeg bruker den når jeg er oppgitt over noe/noen og dermed himler med øynene i oppgitthet. eller når jeg "liksom" er oppgitt, gjerne over meg selv... bruker den masse, til begge settinger. Har alltid lurt på hvorfor du har den i signaturen din. På meg virker det som om du syns hele verden er teit.......
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2004 #16 Skrevet 13. november 2004 Har alltid lurt på hvorfor du har den i signaturen din. På meg virker det som om du syns hele verden er teit....... Hehe jeg har også tenkt på det, at alines svar er alltid spydige uansett, pga signaturen
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2004 #17 Skrevet 13. november 2004 For meg betyr den absolutt ikke himling med øynene! Jeg bruker den når jeg vil få fram usikkerhet, tankevirksomhet, tristhet, oppgitthet o.l En "himle med øynene-smiley" ville for meg hatt et helt annet uttrykk - syns denne ser ut som om den er litt "trist" og tankefull jeg... Når man himler med øynene ser man jo litt mer "ovenpå" ut, og oppgitt på en mye mer "spydig" måte føler jeg. :klø: Det er tydelig at man må velge sin smiley med omhu! K
Ephemera Skrevet 23. november 2004 #18 Skrevet 23. november 2004 For meg betyr den absolutt ikke himling med øynene! Jeg bruker den når jeg vil få fram usikkerhet, tankevirksomhet, tristhet, oppgitthet o.l En "himle med øynene-smiley" ville for meg hatt et helt annet uttrykk - syns denne ser ut som om den er litt "trist" og tankefull jeg... Enig med Kverula her...
Gjest Madam Felle Skrevet 23. november 2004 #19 Skrevet 23. november 2004 Jeg himler med øynene når jeg bruker den.. sånn litt "herre min"... at det går an .... Jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå