Gjest mango Skrevet 21. juli 2002 #1 Del Skrevet 21. juli 2002 :evil: :evil: :evil: Nå er jeg såååå sint på meg selv!! skrev et innlegg for en liten stund siden om hvordan å komme over eksen!! og jeg lovte meg selv å ALDRI mer ta kontakt med han, men det klarer jeg altså ikke!! Jeg ringer og sender sms hver dag!! (bare 1 til dagen liksomm.... ) nå er jeg litt halvsur på meg selv kan du si... Noen som har GODE tips?? til hva jeg kan gjøre?? alt minner meg om han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 21. juli 2002 #2 Del Skrevet 21. juli 2002 Reis vekk et sted og "glem" mobilen hjemme! Dra på byn, ha det gøy, gjør det du liker best! Å være med venner er vel heller ikke så dumt? Hva med å besøke noen venner i en annen by som du ikke har sett på lenge? Ellers må det bare viljestyrke til... kun viljestyrke. Ta deg den tiden du trenger, en dag vil behovet for å ringe være lik null. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. juli 2002 #3 Del Skrevet 21. juli 2002 Kanskje du kan ta en titt på denne siden http://www.lwc.no/brokenheart/ og se om den kan være til litt hjelp?? Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. juli 2002 #4 Del Skrevet 28. juli 2002 8) Du oppnår kun å skape ENDA større avstand til exen din. For dette tipper jeg at han blir lei av... Så bare fortsett du !!! ELLER - - - - - - - - - Kom deg videre i livet ditt !!! Lykke til. Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango ikke innlogget Skrevet 28. juli 2002 #5 Del Skrevet 28. juli 2002 :o off når du sier det sånn så... jeg vet ikke jeg! Men det er ikke bare å knipse og så har jeg glemt han... (p.s han ringte meg i går, og da hadde ikke jeg gitt lyd fra meg på en uke) :D føler meg som en fjortis men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 29. juli 2002 #6 Del Skrevet 29. juli 2002 Ha det gøy og ikke sitt hjemme! Dra ut å finn på ting med venner. Dra ut på by`n og flørt og gjør alt det du har drømt om å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trax Skrevet 29. juli 2002 #7 Del Skrevet 29. juli 2002 Tiden leger alle sår, sies det..bare at det tar så j lang tid For meg ble det lettere å komme over "eks´n" når jeg traff på ei anna ei som jeg likte, og som likte meg...Selv om det "bare" er vennskap mellom oss foreløpig... Legg fra deg mobilen, og tenk på å gi f i den fyren ! Dersom du ønsker han som venn (og ikke noe mer), vent til du har fått kontakt med noen du liker ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 29. juli 2002 #8 Del Skrevet 29. juli 2002 Nå vet jeg jo ikke noe om bakgrunnen til bruddet mellom dere (fordi jeg ikke har lest det andre innlegget???), men.... Det er ofte slik at man ikke vet hva man har før man har mistet det, og om du ringer/sender sms hver dag, får han jo ikke følelsen av å ha mistet deg, om du skjønner? Du så jo hva som skjedde når du ikke gjorde noe på en uke! Han ringte deg!! Jeg vet ikke om du vil ha han tilbake engang jeg asså,men prøv å holde deg, kanskje han tar kontakt når han skjønner hvordan det er uten deg. Bare et tips som virket for meg for noen år siden.... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå